19 Mart 2011 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 61


- Bir tek sana tutuldu bu kalpler ...

- Konyaspor maçının günlüğünü yazmamışız. Unutkanlık. Yazalım bir şeyler. 

- Pazar günü saat 12:10 treni ile Kocaeli'den hareket ettik. Bu sefer oturarak. Trenler inanılmaz kalabalık oluyor. Düşünsenize 2 saat tren ile İstanbul'a gidiyorsunuz ! Olacak şey değil. Resmen herhangi bir durakta inesiniz geliyor. 

- Saat 14:00 gibi İstanbuldaydık. Biletlerimizi aldık ve artık maç saatini beklemeye başlıyorduk. 

- İstikamet ; Ali Baba Restoran . Fenerbahçe dostlar ile maç saatini bekleyene kadar alkol alıp, muhabbet etmek. Ve Yine Galatasaray maçı :)

- Bloggerlar olarak o gün 14 kişiydik. Geçen sefer 13'dük. Haftaya Bursaspor maçında daha fazla oluruz. Keyifli sohbetler derken maç saati yaklaşmıştı.

- Stada erken girmek lazımdı. Malum '' Bloguma Dokunma '' pankartımızı içeriye sokmak gerekiyordu. Türk Telekom tribünün girişinde ilk güvenlik noktasından aranarak geçtim. Elimde pankart verdi. Bakmadılar. Sonra hedef 2.güvenlik. Biletimi okuttum ve içeriye girdim. Ama seri adımlarla beraber güvenliklerin arasından geçtim. Pankartı içeriye sokmuştum. Mutlu oldum. Türk Telekom tribü F blok'un orada açacaktım. Sağolsun Fenerbahçe taraftarları pankartın asılmasında ve açılmasında çok büyük yardım ettiler. Hepsi sağolsun. İstiklal Marşı sırasında kaldrdık ve bitiminde pankart görevini başarıyla tamamladı. Artık maç vaktiydi.

- Mücadele'yi iyi oyunla 2-0 kazandık. 

- Tribünlere gelecek olursak çok iyiydik. Sezonun hatta son yılların en iyi tribünlerinden biriydi. Özellikle karşılıklı tezahurat inanılmazdı. Ayrıca 55.dk ile 65.dk arası Kadıköy tarihinin en coşkulu 10 dakikasıydı. İnanılmaz bir destek vardı. Fener gol gol gol Şampiyonluk geliyor derken herkes bağırıyordu. Genel olarak maçları oturarak izleyen Fenerium alt tribünü bile ayaktaydı. Şahaneydi.

- En coşkulu anlarda bile tezahurat yapmayan insanlar var. Abi tamam bütün maç tezahurat yapma ama en coşkulu anlar da sessiz kalma bari.

- Murat Hacıoğlu ile Stoch'u karşılayan hatta Murat'ın daha iyi olduğunu söyleyen arkadaş , 15.dk oynayan takımı neden bozuyorsun sen diyen arkadaş, maç boyunca küfür eden arkadaş, maç boyunca oturan arkadaş ... Etrafımdan manzaralar.

- Kadıköy'de en çok coştuğum anlar Mohikan anları. Ben o şarkı çaldığında kendimden geçiyorum. Bu maç yine inanılmazdı. Atkılar açıldı ve şahane bir atmosfer oluştu.

- Kadıköy'de o şarkı bittikten sonra gülüyordum. İnanılmaz mutluydum. Kadıköy'ü ve tribünleri izliyordum. Bir kez daha emin olmuştum. Atmosfer bakımından Kadıköy her zaman Türkiye'nin 1 numaralı stadı olacaktır. Uzaktan sallayan arkadaşlar gelsinler bir kere maç izlesinler. Hele şu ara gelsinler görüşleri tamamen değişir.

- Mücadele sonrası arabayla İzmit'e dönüyorduk.

- Blogger buluşması, bloguma dokunma pankartı, güzel galibiyet ve güzel tribünler ... Yine mutluyduk.

- Bundan sonra ilk maçımız Bursaspor ile ... Kazanıp şampiyonluk yürüyüşüne devam etmeliyiz. Ayrıca atmosfer bakımından sezonun zirvesi olacaktır. Biletleri çıktığı gün alın. Sonra bulamayabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

#61. Trabzon. Bursaspor. 2-2 mi? :)

bkz:çapraz okuma.