11 Ocak 2010 Pazartesi

Satılık Kombine !!!



Direk konuya giriyorum. Eğer Fenerbahçe Türkiye Kupası maçlarında 2'de 2 yapmışsa ve Tokatspor ile oynuyorsa stat dolmaz-dolamaz. Hele birde maçı Olimpiyat stadına alırsanız 2-3 bin kişi bile gitmez! Çarşamba akşamı saat 20:30'da maç, 22.30'da bitiyor. Ben İzmitten geliyorum Fenerbahçe maçlarına. Ancak bu maça gelirsem İzmit'e dönemiyorum! Son otobüs 23:00'da, son tren 23:50'de-2 saatte gidiyor, bu trene binersem gece 3 civarı evde olacağım-. Daha önce oraya gidenlerin yorumlarına göre maçtan sonra otobüse'de trene'de yetişemezmişim. Ve tabi öğrenci adamız araba'da yok altımızda. Yani sonuç olarak yönetimin saçma bir kararı dolayısıyla aşık olduğum Fenerbahçemi izleyemeyeceğim. Haftaiçi İstanbul'da tokatspor ile maç oynuyoruz ve maç 20:30da birde olimpiyat stadında olunca ben maça gidemiyorum. Kombinemi kiralamam mı lazım, yada satmam. Ama yok ya ben Kombinemden vazgeçmem kombinem cebimde evde tv'de izlerim ben bu maçı. Ben en iyisi UÇAK kiralayım belki o zaman İzmitten bu maça gidebilirim...! Fenerbahçe yönetiminin saçma kararı için TIKLAYINIZ !

Hiç yorum yok: