16 Ocak 2010 Cumartesi

Fm 2010 Kariyerim / Barcelona # 3



Fm kariyerim devam ediyor. Ama 3.ve 4.sezonlarımı bir arada yazacağım. Çünkü gerçekten çok kötü sezonlar geçirdim. Kupası tamamladım ya ötesi mi var. Yılın kalecisi Valdes benim takımımda, yılın forveti ve gol kralı İbrahimovic benim takımımda , yılın en iyi sol kanadı Abidal benim takımımda, yılın en iyi orta sahaları Xavi ve İniesta benim takımımda, ligin en çok gol atan takımıyım, ligin en az gol yiyen takımıyım ama kupa alamadan koskoca 2 sezon geçirdim. Hayatımın en kötü Fm kariyeriydi. Gerçekten çok kötüydü. Yazacak pek birşey olmasada ps yapamadım ama Robinho'nun 4 maç art arda sırasıyla 5-3-5-5 gol atması gerçekten bir daha görülemeyecek bir olaydı. Bunun yanında yaşadığım sakatlıklarda can sıkmıyor değil. Messi özellikle sakatlıktan en çok canı yanan oyuncu olarak karşıma çıkıyor. bu 2 sezon hakkında fazla da yazacak birşey yok. 5.sezonum ise harika başladı ama yakında yazarım...




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sa taktiğini öğrenebilrmiyim acaba