7 Ocak 2010 Perşembe

Fm 2010 Kariyerim / Barcelona



Fm 2010 oyunu ilk çıktığında pc'ye yüklememiştim. Çünkü pc kaldırmaz - pc 2003 model :) - Ama daha sonra Laptop alınca tabikide ilk iş Fm 2010 yüklemek oldu. Oyunda kısa bir Fenerbahçe maceram olsa da daha sonra gerçek ve uzun sürecek maceraya doğru yola koyuldum. Football Club Barcelona - mes que un club - . Barcelona ile ilk sezonuma başladığımda sadece Sercan Yıldırım- neden aldım bilmiyorum - ve Jonathan Cristaldo - 20 yaşında ki Arjantinli forvet - oldukça iyi oynuyor. İlk sene Levante takımına kiraya verdim. Sezon başladığında karşıma hemen Athletic bilbao ile oynayacağım İspanya Süper Kupası maçı çıktı ve 3-2 ve 2-0'lık sonuçlarla oyundaki ilk kupamı kazandım. Daha sonra Schaktar ile Süper finali oynadım -Xavi henüz 15.dk kırmızı kart gördü ama maçı İbrahimovic'in golleriyle 2-0 kazandım. Elde var 2 . Daha sonra sezon başladı ve ilk maçta Real Madrid deplasmanından 3-2 mağlup ayrılsam da oynadığım futbol ile ayakta alkışlandım :). Daha sonra devam eden sezon boyunca genellikle iyi futbol oynadım, 2 haftada bir harika bir gol attım ve Lig şampiyonluğunu kazandım. Elde var 3. Şampiyonlar liginde ise İnter, Wolfsburg ve Kiev'li gruptan son maçta ancak çıkabildim ama daha sonra sırasıyla Sporting, Juventus, Liverpool zaferlerinden sonra finalde İnter'i mağlup ettim ve kupayı kazandım. Elde var 4. Bu arada oynadığım Dünya Kulüpler Şampiyonası'nda ise yarı finalde Osaka'yı 6-0 finalde ise Estudiantes'i 2-0 yendim ve bu kupayı da kazandım. Elde var 5. Ve son olarak İspanya Kral kupası finalinde Athletic Bilbao'yu finalde penaltı atışları sonrası mağlup ettim ve bu kupayıda kazandım. Elde var 6. Ve 2009/2010 sezonu harika bir şekilde sona erdi. İbahimovic - 60 maç 47 gol 17 asist - , Messi - 54 maç 23 gol 17 asist - Xavi - 59 maç 13 gol 17 asist - ile göz kamaştıran performans sergilediler. Bunun yanında İbrahimovic dünyada yılın futbolcusu - Messi 3.oldu - , yılın ilk 11'inde Messi ve İbrahimovic, yılın kalecisi 35 maçta yediği 19 golle Valdes, yılın menejeri Yiğit Yılmaz yani ben, İspanya ylın futbolcusu Messi 2. İbrahimovic 3.oldu ve son olarak İspanya yılın takımında Barcelona'dan Henry, Xavi, Messi, Pique, Abidal, Valdes ve İbrahimovic yer alarak önemli bir başarı yakaladı. 2010/2011 sezonuna ise aynı hedeflerle başlıyorum. Robinho, Santos, Pires ve Piet Velthuizen - müthiş bir kaleci olacak gibime geliyor - gibi isimleri transfer ettim. Bakalım bu sezonda aynı başarılar tekrar edecek miyiz. İlk hedef Athletic Bilbao ile yapacağım İspanya Süper Kupası karşılaşması... Kariyerim sürekli burada yer bulacak...

Hiç yorum yok: