12 Ocak 2010 Salı

Fm 2010 Kariyerim / Barcelona # 2



İlk sezonumu başarıyla ve 6 kupayla bitirdikten sonra 2.sezon aynı şekilde geçmedi. Sezona Robinho, Pires gibi isimlerle girsem de sezon kötü geçti. Önce İspanya Süper Kupası maçında Athletic Bilbao karşısında 2-1 ve 1-1 gibi skorlar aldım ve sezona kupayı alamayarak başladım. Ardından Lazio ile oynadığım süper kupa maçında 4-1'lik skorla ilk kupamı kazandım. Daha sonra sezon başladı ve iyi başladım. Art arda galibiyetler alıyordum. Şampiyonlar liginde ise Fenerbahçe, Dinamo ve Juventus ile aynı gruba düştüm. Fenerbahçe'ye maçları satmadım :) Kadıköyde yendim Nou Camp'ta 1-1 berabere kaldık. Grubu 2.sırada bitirdim. Fenerbahçe Uefa'ya gitti. Bu arada Suwon ve America takımları ile oynadığım maçları kazanarak Dünya Kulüpler Şampiyonası kazanma alışkanlığımı sürdürdüm. İspanya Kupası'nda Sporting'i 1-0 yendim ve kupayı üst üste 2.kez kazandım. Ligde ise iyi başlayan sezonde benden daha iyi top oynayan bir takım çıktı ve şampiyonluğu aldı. Real Madrid. Bu arada 2.sezonum geride kalırken oynadığım 6 maçta 2 beraberlik 4 yenilgi aldım. Galibiyetim yoktu. Takımda özellikle İbrahimovic - 58 maç 37 gol 14 asist - , Messi - 51 maç 23 gol 10 asist - Xavi  -56 maç 13 gol 18 asist- ile en önemli katkıyı yapan oyuncular oldu. Sonuç olarak iğrenç geçirdiğim bir sezonu geride bıraktım. Ama bundan daha kötüsüde var daha sonra yazacağım...

Hiç yorum yok: