19 Ocak 2010 Salı

Fm 2010 Kariyerim / Barcelona # 4



Fm kariyerim devam ediyor. Geçen 2 sezon yaşadığım sıkıntılardan sonra bu sezonda pek iyi geçmedi ama yinede ligde harikaydık. Ligde 30 maç peşpeşe yenilmedim, sadece 3 yenilgi aldım ve sonuç olarak şampiyon oldum. Sezona deplasmanda Real Madrid beraberliği ile başladım. Ardından Valencia'yı 2-0 yendim. Sezona böyle başladım ve başarılar devam etti. Şampiyonlar liginde Roma, Psg ve Aarau ile eşleştim ve üst tura çıktım. Bu arada ligde galibiyetler sürüyordu...



Takımımızda Robinho ve İbrahimovic'in harika performansları sürüyordu. Ligde galibiyetler alırken arada yenildik ama sadece 3 kere. Real Madrid'e 1-0, Atl Madrid'e 2-1 ve Villarreal'e 3-0 yenildim. Şampiyonlar liginde yoluma devam ediyorum dedim. Sırasıyla 2.tur'da Celtic ve çeyrek finalde Schaktar'ı eledim. Yarı finalde ise Real Madrid'e elendim.



İspanya kral kupasında ise Valencia'ya elendim. Gördüğünüz gibi Barcelona'da saadet yoktu bu sezon. Zaman zaman çok farklı galibiyetler aldım, zaman zaman kısır maçlar geçti ama genel olarak güzel bir sezon geçti. Şampiyonluğu tekrardan aldık. Takımımızda Xavi'nin 28 asisti, İbrahimovic'in 38 gol 18 asist, Messi'nin 21 gol 18 asisti ile öne çıkan oyunculardı. 4 sezon geride kalırken 2 kere lig şampiyonluğu, 1 kere şampiyonlar ligi, 1 kere kral kupası, 1 kere süper kupa, 1 kere İspanya süper kupası kazandım. Çok başarılı değilim tabikide. Ama yine de 5.sezonuma iddaalı giriyorum. Tek bir oyuncu transfer ettim. Aguero. Bakalım ne olacak. Sezon başlıyor. Sezon bitiminde kariyerim yine burada yer alacak... Bu arada Messi 27 yaşına girdi kötü oldum...

4 yorum:

oğuzhan dedi ki...

senin yaş kaç???

ygtylmz dedi ki...

Profilimde yazıyor.

Adsız dedi ki...

profilinde geçmişi de incelediğimde güzel performan sergiliyorsun ,başarılarının devamını dilerim ;)
oyunun türkçe,türkçe yama çıktı mı oyun için bilgi verebilirmisin?

ygtylmz dedi ki...

Türkçe oyun ilk çıktığı zaman çıkmıştı. Ben ilk günden beri türkçe oynuyorum.