23 Ocak 2010 Cumartesi

Maç Günlüğüm # 30



- İkinci yarının ilk maçı olan Fenerbahçe-Denizlispor maçı için her zamanki gibi yollara düştük. Saat 15:30'da yoğun kar yağışı altında İzmitt'ten hareket ettik. Kocaeli Gfb'den arkadaşlarımla beraber.

- Ne zamandır beri kar kar kar diye ağaca çıkan ben, İzmitte kar yağmaya başladığı gün İstanbul'a gidiyordum. Zaten ben ters adamım. Salı günü İstanbuldaydım tam kar yağmaya başladığı an İzmit'e hareket ettim. Bugün de tam tersi oldu. İlginç. Neyse ki bugün hem kar yağıyor, hem ben İzmitteyim.

- Saat 17:00 gibi İstanbulda olduk. Kadıköy'de sadece yağmur yağıyordu. Stadın etrafında ilk defa formalı insan neredeyse göremedim.

- Yemeğin adresi ; Lider Kokoreç :) Adamlar bana para vermiyor :) Sadece girdik, birşeyler yedik ve 1-2 saat oturduk. Baktık adam çok geliyor yanımızda birşey istiyor musunuz, birşey istiyor musunuz diye. Hemen kalktık ve dışarıya yol aldık :)

- Tekrar yağmur altında dururken Nuri abinin yanına gitmemiz ve anlattıkları ile beraber içimiz ısındı. Nuri abiyi dinlemekten çok büyük zevk alıyorum. Konuşsun saatlerce dinleyeyim. Bu arada İlk11.blogspot.com sahibi Göksel Çoğalan'dan gelen mesajla kendime geldim. Boşta bir Fenerim üst kombinesi. Geçen sene kombinem yoktu ve bazı maçlara gidemiyordum ama bana kimse kombine var gel demiyordu :) Bu sene her hafta 1 tane boş kombine çıkıyor karşıma. Nasıl olacak bu işler anlamıyorum. Göksel'den kombineyi alıp - arkadaşa vermek için - hafif konuştuktan sonra - 2 cümle :) - stada doğru hareket ettim. Bu arada söyleyim. Kombine şu anda cebimde ve maça kimse girmedi. Arkadaşta bizim tribüne  - Maraton üst B blok - girdi.

- Stada girdiğimizde önce pankartımızı astık. Çok şey yazmaya gerek yok. Klasik Kocaeli Gfb hareketi. Pankart için Tıklayınız.

- Ve beklenmeyen gelişme 1. Zeminin iğrençliği. Hafta içi arkadaşlara, herkese çok merak ediyorum diyordum ama sahayı görünce şok oldum. Heryerde su birikintileri, bazı yerler yeşil, bazı yerler kahverengi. Ama olsun bu çalışma bitmedi dimi, daha başındayız, daha çok devam edecek, şu an herşeyi ayarladık bundan sonra hızla iyileşecek dimi. Olacak ya eminim ben. Olmalı ayrıca !

- Ve beklenmeyen gelişme 2. Statta 15 bin kişi var. Fenerbahçe 89 gün sonra lig maçına çıkıyor, ilk yarıyı lider kapatıyoruz, aldığımız her galibiyette şampiyonluğa bir adım daha yaklaşıyoruz ama tribünlerde 15 bin kişi. Maç yazısında yazdığım gibi soğuk havada Kadıköy dolmuyor, haftaiçi dolmuyor, takım kötü giderken dolmuyor. Eee ne zaman dolacak ! 35 bin kombine satıyoruz her sezon ve bunların en az 34 bini İstanbul'dan, ama statta 15 bin kişi. Kombinesi olmayıpta maça gelmeyen insanları anlamıyorum. Yok mu etrafınızda kombinenizi verecek bir genç çocuk, öğrenci, akraba falan. Neyse umarım Sivasspor galibiyetinden sonra herşey normale döner.

- Statta neden pankart yasağı var onu da anlamıyorum. Bari kimse yok pankartlarımızı rahat rahat asalım. 2.yarı stat müdüründen gelen telefonla pankartı kaldırmak zorunda kaldık.

- Türk Telekom tribününde yer alan ve maçın 10.dksı içeri giren, maç boyunca ellerinde Elazığ Fenerbahçe Okulu pankartını tutan, ayakta tutan, kenarda tutan çocuklara onları yaptıranları şiddetle kınıyorum! Tamam belki bedava sokuyorsunuz ve Elazığ'dan getirdiniz ama neden öyle eziyetler yapıyorsunuz ki ! Bırakın maçı izlesin çocuklar.

- Tribün olarak ilk yarı pek iyi değildik ama 2.yarı gerçekten çok iyiydik. Ölümüne ölümüne diye başlayan tezahurat serisi bu sene yine yine - yine yine değil anladınız siz onu - şampiyon fener tezahuratı ile sona erdi.  Sonuç olarak galibiyette katkımız var.

- Zamanında Kocaelispor tribünleri için yazmıştım. Kapalı tribünde adam mı ıslanır ulan ! diye ama aynısı başıma Kadıköy'de geldi. Maraton Üst tribünü'nde bariz ıslandım. Su nereden geliyor anlamış değilim. Borularda falan kaçak var sanırım :)

- Galip geldik mutluyuz.

- Stattan hemen çıktık ve yağmur altında arabamıza bindikten sonra saat 23:30 civarı evdeydim.

- Herkese hayatta başarılar

- Haftaya Sivas'ta görüşmek üzere. Evet evet Sivas'a da gidiyorum - inşallah -

Hiç yorum yok: