14 Ocak 2010 Perşembe

Maç Günlüğüm # 29



- Öncelikle şunu söyleyim ben değişik bir Fenerbahçeliymişim. Bugün okula finale giderken sürekli bu akşam maça gidemeyeceğimi düşünüp üzülüyordum. Belki maç önemsizdi, belki kötü bir takımla oynuyorduk ama Fenerbahçe'den ayrı olacağım için inanılmaz üzgündüm. Neyse sınav, yol falan derken saat 17:00'da evdeydim.

- 17:30'da Msn'i açıp Kocaeli Gfb'den bir abimize selam, naber, ne yapıyorsun demeden, gidiyor muyuz ? dedim. O da gidelim mi dedi. Bir süre konuştuk ve ikimizinde içi içimizi yiyordu. Karar aldık gidiyorduk. Ve saat 18:00'da İzmitten Olimpiyat stadın'da ki maç için hareket ettik. Gerçekten kimine göre bu bir delilik, kimine göre manyaklık ama kimine göreyse aşktı. Bizden başka yapacak Fenerbahçeliler illah vardır.

- Saat 18:14 İzmit gişelerden geçtik ve 20:19'da Stadyumun yanındaydık.

- Trafik inanılmaz yoğundu, milim milim ilerliyordu ama bizim öyle bir Fenerbahçe aşkımız vardı ki polise ödeyeceğimiz cezayı bile kabullenerek emniyet şeridinden devam ettik. 2 saat 5 dk içinde stadyumua gitmek gerçekten büyük başarı.

- İstanbul mükemmel bir şehir. Trafik olmasa ultra mükemmel olur.

- Stadyuma gittiğimde - olimpiyat stadyumuna ilk kez gittim - inanılmaz bir hava vardı. Bariz dondum diyebilirim. - 31 Ocak'ta Sivasta ne yapacağım korktum -

- Maçı izlerken soğuktan bazen hiçbirşey düşünemiyor, boş boş etrafa bakınuyordum.

- Tahmin ettiğimden çok fazla Fenerbahçe taraftarları stadyumda yerini almıştı. 2-3 bin civarı tokatspor taraftarı ise heryerdeydi. Bizim yanımzda önümüzde bile vardı. Hatta gol attığımızda tokatspor diye bağırırken hemen altta bir grup Fenerbahçe taraftarı '' bizim için saldır kanarya '' tezahuratını söylüyordu. Gerçekten Fenerbahçe taraftarı çok medeni. İngiltere de bile bu medeniyeti göreceğimi zannetmiyorum. En azından alt alta 2 koltukta aynı takım tezahuratını duyamayız.

- Ultraslan poları giyen ve Fenerbahçe tribünlerine giren insanı ise anlamkta zorlandım. Herhalde sağlık problemleri vardı!

- Polar demişken sarı polar almam lazım. Artık maçlara siyah montla gitmek istemiyorum. Forma var içimde ama ne fayda gözükmüyor ki :) Sarı mont şart. İddaa'da bu hafta mont kuponu yapıyoruz.

- Pankartlarımızı asarken çok zorlandık. Böyle bir rüzgar olamaz. İpler olmasa 1 haftada asamazdık. Ama sürekli gelen mesajlar ve telefonlar tv'de net şekilde gözüktüğü yönündeydi.

- Sonuç olarak Fenerbahçemiz'i heryerde , her koşulda , her havada desteklemeye devam edeceğiz. 

- Saat 22: 30 civarı stadyumdan çıktık ve saat 00:15'te İzmit'te evdeydim.

- Sırada ne var ; 22 Ocak 2009 Fenerbahçe-Denizlispor. Gel Denizli gel. Küme düşmeye 1 adım daha yaklaşacaksın.

- Herkese hayatta başarılar.

4 yorum:

Beercholic dedi ki...

vallahi ne diyeyim, bu maça da gittin ya helal olsun :)

Nerazzurri dedi ki...

Valla helal abi ben de teşekkür ettim sana :) Sarı montu boşver de KFY nin montlardan mı alsak ?

UÇAN SALİH dedi ki...

maçı izlerken tribünde pankartı görünce şaşırdığımı sölemem lazım.helal olsun yiğitcim ne diyelim.orya giderken polar fln değilde battaniye götürmek lasım daum gibi :)

ygtylmz dedi ki...

@beercholic

Her maça giderim :)

@ Nerazzuri

Sağol :) Bu arada satış yok şu an o montların.

@ De Souza

Elimizden geleni yaptık. donduk ama :)