6 Ocak 2010 Çarşamba

Barcelona 1 Sevilla 2



Öncelikle ben bu blogu açtığımdan beri peşpeşe 2 maç Barcelona'nın galibiyeti olmadan maç yazısı yazmadım. Bu da oldu. Barcelona 2010 yılında daha galibiyet alamadı - 2 maç yaptı - . İspanya Kral Kupası 5.tur ilk maçında Sevilla ile karşılaşan Barcelona mücadeleden 2-1 yenilgiyle ayrıldı.



Barcelona 48.167 kişinin izlediği karşılaşmaya yedek ağırlıklı bir kadroyla çıkarken yine de Xavi, İbrahimovic, Puyol, Henry gibi isimler 18 kişilik kadroya alınmışlardı. Mücadele'nin ilk yarısını pek seyredemedim. 2.yarı donarakta olsa maçı seyrettim. Bütün golleri gördüm. İbrahimovic'in golünde Marquez'in 50 metrelik pası şahaneydi. Bunun yanında Barcelona'da anlamadığım bir kötü futbol vardı. 2.yarı sürekli Sevilla ataklarını görüyordum. Sadece Bojan'ın bir de 2-1 olduktan sonra Messi'nin karşı karşıya kaçırdığı pozisyonu hatırlıyorum. Ama yine de Xavi'de girdikten sonra gerçek anlamda iyi bir futbol ortaya sergilese de bu Sevilla'nın geriye yaslanmasından ortaya çıkmışta olabilir. Barcelona bu sezon Şampiyonlar Ligi'nde Rubin Kazan ve hazırlık maçında Manchester City'den sonra 3.kez yenildi. Umarım bir daha yenilmeyiz. Son sözüm ise bu maçı neden hiçbir türk televizyonu yayınlanamadı ! Ntv Spor başta olmak üzere Trt neden yayın hakkını almadı. Bu maçtan daha iyi ne yayınladılar bu gece ! Alsaydınız da tv'de hiçbirşeyin olmadığı Salı akşamı bizi ekrana bağlayıp keyiflendirseydiniz kötü mü olurdu. Neyse geçti artık. Umarım 13 Ocak 2010 Çarşamba günü oynanacak rövanş maçını alırlar. Bu arada alsınlar zaten çünkü geçen sezonu 6 kupayla tamamlamış Barcelona ciddi anlamda kupadan elenmek üzere...

2 yorum:

Kaan dedi ki...

TRT şeş'e sesleniyoruz rövanş maçını göstersinler. Dil farketmez :D

yunus dedi ki...

ben bu işi anlamadım zaten.Barcelona sevilla ile oynuyo, iddaa sevilla ya handikap veriyor.Barcelona geçen seneki barcelona değil, sevillada şamar oğlanı değil.Bu sene hem reali hem barcayı yendiler.