25 Şubat 2009 Çarşamba

Slumdog Millionaire



Slumdog Millionaire . Bir zamanlar Türkiyede de büyük bir ilgiyle izlenen ' Kim 500 milyar ister ' yarışmasında büyük ödül gerçekten hakkıyla mı kazanılır ? Yarışmada son soruya geldiğinde tutuklanıyor . Ve suçsuzluğunu kanıtlamaya çalışıyor . Bu sırada hayatındaki zorluklar , yaşadığı aşk gibi hikayeler anlatılıyor . Gayet güzel bir film . Zaten ben güzel demesem bile En İyi Film, En İyi Yönetmen, En İyi Uyarlama Senaryo, En İyi Görüntü Yönetmeni, En İyi Kurgu, En İyi Özgün Müzik, En İyi Şarkı ve En İyi Ses Miksajı dallarında 8 Oscar ödülünü de kazandı . 27 Şubat 2009 Cuma vizyona giriyor . Ben çok önceden indirmiştim DVD kalitesinde . Ama daha izlemek nasip olmamıştı . 8 oscar alınca az önce bir bakıyım dedim ve çok beğendim . Gidelisi bir film ...

1 yorum:

KrAlex dedi ki...

valla senin tavsiyen üzerine izledim.gerçekten müthiş bir film..teşekkürler..