21 Şubat 2009 Cumartesi

Ne Kadar Övünsek Az Ankara Deplasman Sayılmaz



- Kocaeli GFB olarak bu sene 3.kez Ankaraya gidiyoruz .

- Daha ben Ankarada Fenerbahçe galibiyeti görmedim . Sezonun ilk 2 maçında 1 yenilgi 1 beraberlik var Ankarada .

- Aldığım bilgilere göre Ankara baya bir soğukmuş zaten . Hayatımda en fazla üşüdüğüm şehirdir Ankara . Ankaragücü maçında bariz dondum .

- Bu maçta inşallah takım güzel , tribünler güzel olur ve Ankara deplasmanı keyifli geçer . Sefa abinin uzun bir aradan sonra gireceği ilk deplasman olduğu için zaten tribünlerin bence kötü olma şansıda yok . Alex-Semih var takımda güzel yani :) Mükemmel bir deplasman olacağı sinyallerini alıyorum .

- Sabah 10:00 ÜniGFB bizi geçerken alıcak İzmitten .

- Ama son olarka diyorum ki ' Soğuktan donsak bile Son sözümüz Fenerbahçe ' .

1 yorum:

yLdRm dedi ki...

selamlar blog listende bize yer varmı?

http://walentino.blogspot.com/