3 Şubat 2009 Salı

Kobe Şov



Yaklaşık 1,5 saat önce sitelere bakarken Nba.com'a gireyim dedim ve Lakers - New York maçı olduğunu gördüm . Girip maç istatistiklerine bakarken Kobenin ilk yarı 34 sayı attığını gördüm . Dedim Kobe yine başlamış :) Hemen internetten link buldum ve maçı izledim . Maçı 61 sayı ile tamamladı . Gerçekten muazzam oynadı . Nba'de bu sezon ilk yarıda Carmelo'dan sonra ( 36 sayı ) 34 sayı ile en yüksek sayı atan 2.oyuncu oldu . New York'a en son Lebron James atmış 50 sayı , ondan önce 51 sayı Richard Hamilton , ondan önce 1995'te 55 sayı ile Jordan atmış . Kobe için şunu söyleyebilirim ki istesin 81'i rahat geçer . Ben onu anladım bu maçtan sonra . Gerçekten izlemek büyük keyif .Lakers Madison Square Garden'da maçı 126-117 kazandı . Kobe = 61 sayı , diğer takım arkadaşları = 65 sayı :)

Maç İstatistikleri ( Kobe )

36:48 dk
31/19 Saha içi isabeti
6/3 3 sayılık isabeti
20/20 Serbest atış isabeti
3 Asist
61 sayı

4 yorum:

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

tüm zamanların en çok sayı rekoru ne acaba ?

ygtylmz dedi ki...

100 Sayı Wild Chamberlain . Kobede daha önce 81 attı 2.sırada . Ama 100'ü geçmesi için 48 dk oynaması lazım bana göre :) Ama istesin onuda geçer :):)

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

100 sayı mı :))) türkiye liginde çoğu takım tek başına 100 sayı atamıyor

ygtylmz dedi ki...

81de atamıyor :)