15 Şubat 2009 Pazar

Maç Günlüğüm # 6



- Saat 12:17 treni ile başlayan maç ( hatta maçlar ) günü 23:16 Kocaeli'de olmamızla beraber sona erdi .

- Kocaeli Gfb'den 15 kişi olarak Fenerbahçemizi Sevgililer gününde yalnız bırakmıyorduk .

- Önce Caferağa spor salonunda Fenerbahçe-Galatasaray bayan basketbol karşılaşması , ardından Kadıköy Şükrü Saracoğlu stadyumunda Fenerbahçe-Hacettepespor karşılaşması .

- Caferağaya giremedik . Nedeni ise Yönetim !

- Sağlık olsun biz her zaman Fenerbahçemizin yanında olmaya çalışırız .

- 3-5 kişi tezahurat edince niye etraftan birden o tezahurat edilen tarafa bakılır bunuda anlamıyorum . İlk defa mı tezahurat duyuyorsunuz kardeşim .

- Yüksek sesle ve herkesin duyacağı şekilde kendini ifade edenlere saygılarımı sunuyorum !

- Etraftan bak bak bu taraftar galiba , taraftar mı bu lan .... vs gibi bakış atan insanların amacı ne anlamış değilim .

- Bu arada Sevgililer günü ile ilgili bugün pek birşey görmedim . Millette sıkılmaya başladı herhalde bu günden . Ya da kapalı mekanlarda , evlerde buluşuluyor .

- Fenerbahçe - Hacettepespor maçına kombinesi olup da gelmeyenleri şiddetle kınıyorum ! Verin bir akrabanıza , komşunuza bari stat tamamen dolsun . Fenerbahçeyi izlemek isteyip de 1 bilet alamayan o kadar çok kişi var ki ...

- Amigo Nuri Abi gerçekten büyük bir insan . Bunu bugün bir kez daha anladım .

- Tribünün hakkını verdik bugün . Kendi adıma içim çok rahat . 7-0'da payım var .

- Statta gollerden sonra anons yapan görevli ise gerçekten bugün müthişti. Şentürkkkkk Semih , Semih Şentürkkkkkk , Şentürkkkkkk Semihhhhhh , Semihhhh Sentürk .

- Bilet konusunda Arda Başaran'a teşekkürler .

- Talihsiz bir kaza geçiren Fuat Barış'a ise gerçekten geçmiş olsun .

- Cumartesi Ankara'da ( Gençlerbirliği maçı ) görüşmek üzere .

- Herkese hayatta başarılar .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten mükemmel bir gündü...gelen herkesin yüreğine sağlık...lafı mı olur yiğitcim ayıp ediyosun :)