28 Şubat 2009 Cumartesi

Saldır Fener !



Fenerbahçemiz için sezonun en kritik 1 haftası başlıyor . Sivas Maçları . Cumartesi ve Çarşamba . İlk maç bugün saat 19:00'da . Yenersek lige tekrardan tutuncaz . Yenilgide işimiz biticek . Ve Aragones gidicek . Bu sene bu tür kritik maç çok oynadık ve hepsinden galibiyetle ayrıldık . Ve inanıyorum ki bu maçtanda galibiyetle ayrılacağız . Ve Aragones takımda kalmaya devam edicek . Bir sonraki hafta Kayseride ne olur hiç kimse bilmiyor . Sahaya Volkan . Edu , Lugano , Gökhan , Vederson , Deniz , Emre , Uğur Boral , Deivid , Alex , Semih ( Guiza ) İlk 11'i ile çıkacağız . Aslında içimden kaybedelim de Aragones gitsin diye düşünüyorum ancak Fenerbahçe'nin yenilmesini hayatım boyunca istemediğim için böyle birşeyin olmasını istemiyorum . Yarın Fenerim Üst tribününde takımı destekleyiceğim . Umarım yine kötü bir gün geçirmem . Şampiyonluk için Saldır Fener ! Şu tezahurat ise benim Fenerbahçeye karşı duruşumu anlatıyor .

Sen o formayı ıslat
Mücadele et
Yeterki iste
Biz hep olduk arkanda
Oluruz yine
Yenilsen bile ...

Hiç yorum yok: