2 Şubat 2009 Pazartesi

Maç Günlüğüm # 5



- Fenerbahçe - Gaziantepspor maçı için saat 10:11 treni ile İzmitten İstanbula hareket ettik . Tren yolculuğumuz yaklaşık 1 saat 40 dk sürdü .

- Kadıköye vardığımızda in cin top oynuyordu .

- Kocaeli Gfb olarak Amigo Nuri abi ile röportaj yapacağımız için onu beklemeye başladık . Ancak sonradan bizi evine çağırdığı için röportajı evinde gerçekleştirdik . Keyifli ve güzel şeylerin konuşulduğu bir röportaj oldu .

- Ardından stadın oraya gittiğimizde Sefa abinin yine anlamsız nedenlerden dolayı tekrardan ceza aldığını öğrendik . Tribünlerle uğraşanlara yazıklar olsun !

- Ve cezalar bitmedi Amigo Nuri Abi de 6 ay ceza aldı. Eskişehirspor maçında meşale yaktığı için. Stada giden varsa o maç söylesin bana Eskişehirspor maçında Maraton üst E bloktan meşale yakıldığını gördünüz mü ? ( Edit : Eskişehirspor lig maçından almış )

- Bu arada duyduğumuza göre Maraton Üst E blokta bu karşılaşmada D ve F bloktakilerle konuşmak yasakmış . Güvenlikler anında uyarıyormuş !

- Salı pazarının orda köfte yemeden Kadıköyden ayrılmayın ! Tren garından gelirken alt geçitten sonra sağdaki araba . Mükemmel bir tat .

- Köftecide karşılaştığımız Fenerbahçe kulübü üyesi bir amcayı da herhalde 3-4 saat dinlerim . Bize tribünlerden bahsetti . Maraton Alt D blok 650 Tlmiş. % 75 indirim varmış . Birde stat 30 sene sonra başka bir yere taşınıyormuş . Divan Kurulunda konuşuluyormuş . Cebinde Milyarlar da olsa seyyar köftecide köfte yiyeceksin . Maç havası için şart .

- Stada girdikten sonra bu kez ısıtıcıların fayda etmediğini gördük . Baya bi üşüdüm .Fenerium Üst tribündeydim. E Blokta .

- Bağış Erten , Erman Toroğlu ile yanyana maç izlemekte ayrı bir keyif oluyor.

- Legend adlı gruba ise diyecek laf bulamıyorum . Bütün maç sustular hiç bağırmadılar . 45 ile 60 arası gereksiz bir tezahurat yapma amacı . Yok hani o tüylerini yolduğumuz Beşiktaş falan filen . Allahım ya bir insan tribünden biraz anlar ya . Takım gole ihtiyacı var arada 2şer 3er dk arayla bağırıyorlar falan . Kendilerini bir şekillere sokuyorlar . Fenerbahçe'ye gerçekten destek olmak istiyorsanız bunu orada 5-10 dk değil 90 dk yapın . Birde kameralara yakın olduğu için öyle birşeyde inanılmaz ses gider tvye . Neyse Legend grubu herhalde haftasonu eğlencesi olarak görüyor Fenerbahçemizi !

- Tribünler bugün yine kötüydü. Telsim C ve Maraton A hariç statta bağıran taraftar yoktu .

- Sahada oyun da yoktu !

- Dün Kocaelispor için lig bitti demiştim . Bugün Fenerbahçe için bunları düşündüm . Ama ya da demeyim ya Fenerbahçe büyük kulüptür düzelir . Ancak bu sistemle çok zor be çok ...

- Kadıköye ne zaman giderim bir daha bilmiyorum .

- Herkese hayatta başarılar .

1 yorum:

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Eskisehirde onlarca mesale yakildi, ben Amigo Nuri'de mesale gordugumu hatirlamiyorum dogrusu...Eskisehirde mesale yakan herkese 6 ay ceza gelecekse zaten geri kalan maclari kadikoyde oynamayalim...