24 Nisan 2020 Cuma

Toy Story


Bir süre önce bir arkadaşımla konuşurken bana ''Toy Story serisini izle, çok iyi'' dediğinde yıllardır gelen önyargımdan dolayı ''Animasyon filmleri pek tercih etmiyorum.'' demiştim. Ne kadar yanıldığımı bana gösteren bir film oldu.

Dün akşam BeIN Connect üzerinden film bakarken Toy Story'yi gördüm ve sadece ''Nasıl acaba, bi bakayım'' diye başlayıp tamamen bitirdim. Aşırı keyif aldım, aşırı eğlendim. Hemen peşine diğerlerini de izleyeceğim.

Zaten filmin her saniyesi insan ilişkilerini bizlere çok farklı bir pencereden anlatıyor. Oyuncaklar üzerinden anlatılan şeylerin tamamı biz insanlar için geçerli. Kıskançlık, fesatlık, nefret, tercih etme, yardımlaşma, arkadaşlık, dostluk... Film gerçekten şahaneymiş. Bitirdikten sonra IMDb listesine baktım, 81 numaradaymış. Bu da benim açımdan iyi oldu. Zaten IMDb listesinden film izlediğim şu günlerde bir filme daha izlendi notunu yazabildim.

Woody ve Buzz nefissiniz be.

Hiç yorum yok: