13 Nisan 2020 Pazartesi

Bir Aşk İki Hayat


Gece Netflix'i karıştırırken bu filmin yüklendiğini görünce bir bakayım dedim. Filmin hemen başında Moda ve Kadıköy sokaklarını görünce devam ettim. Bir çok defa geçtiğimiz, yürüdüğümüz sokaklarda, gördüğümüz, oturduğumuz mekanlarda çekildiğinden de devam ettim. Film güzel bir romantik dram. Bir insanın verdiği kararlarla hayatının ne tarafa gideceğini, nasıl bir yola gireceğini bize güzel bir şekilde anlatıyor.

Başrollerinde Bergüzar Korel. Kısa saç acayip yakışmış. Filmde her saniyesinden keyif alıyorsunuz. Engin Akyürek böyle bir çift için ideal oyuncu. Yakışıklı da. İpek Bilgin, Merve Dizdar, Osman Sonant diğer oyuncular.

Müthiş Kadıköy sokakları, mekanları. Etraf şahane. Moda sahili. Müthiş dekorasyonu ile bir ev. Şahane teras. Film tutkusu.

Filmde bir çok Türk sinema filmlerinden alışkın olduğumuz klişe görüyoruz.

Filmi beğendim. What IF isimli filmden uyarlamaymış. Zaten uyarlama filmler genelde güzel oluyor.

Sinemada 523.231 kişi tarafından izlenmiş. 

Şu an hem BeIN Connect hem Netflix üzerinden izleyebilirsiniz.

Bergüzar Korel'in kıyafetleri şahaneydi.

Filmin en güzel detaylarından birisi kesinlikle müzik seçimleri. Özellikle bir şarkı önermek istemediğimden Spotify üzerinden liste vermek istiyorum. Buradan dinleyebilirsiniz. 

İnsanın bazen bu tarz çok şey düşündürmeyen, kolay filmler izlemesi gerektiğine inanıyorum. Bir akşam tam konsantre olmadan bu filmi açıp keyifli zaman geçirmeniz mümkün. 

Hiç yorum yok: