23 Nisan 2020 Perşembe

Bruce Lee and the Outlaw


''Tanrı bana yardım etmedi, diğer çocuklarla meşgüldü çünkü.'' 

Hayatımda izlediğim en acayip hikayelerden birisi. Bükreş'in altındaki tünellerde yaşayan çocukların ve başlarındaki kişinin hikayesi. Her türlü uyuşturucun kullanıldığı, ellerinden torbaların düşmediği, akşam olunca fotoğrafta yer alan girişten içeri girdikleri, sokak köpekleriyle iç içe yaşadıkları, herhangi bir hijyen koşulunun olmadığı bir hayat. Gün başlayınca dışarı çıkıyorlar, akşam olunca giriyorlar içeri. Yemeklerini orada yiyorlar, televizyonu orada izliyorlar, şarkıları orada söylüyorlar, orada uyuyorlar. Hayatlarına bu şekilde devam eden onlarca çocuk. 

Ben Mubi'den son gün izleme şansı yakaladım. Şu an internette herhangi bir yerde var mı bilmiyorum da bulabilen kaçırmasın.

İnsanların bulundukları şartlarda nasıl bir arada yaşadıklarını, nasıl kenetlendiklerini, birbirlerine nasıl yardımcı olduklarını çok farklı bir pencereden izliyoruz.

Nicu. 

Haklarında şöyle bir haber okuyabilirsiniz. Tıklayın.

Hiç yorum yok: