30 Ekim 2017 Pazartesi

Black Mirror


İşsizliğin tek güzelliği olabilir kendime zaman ayırabilmem. Bu sayede bir çok dizi ve film izleyebiliyorum. Şimdi de Black Mirror izledim. Aslında izlemezdim ancak geçtiğimiz günlerde yerli yapım olan 7yüz dizisine başladığımı belirttiğimde arkadaşlar bu iki dizinin birbirine benzediğini ve benim sevebileceğimi söylediler. Bu sebeple başladım ve evet genel olarak beğendim. Dizi her bölümü farklı bir olaydan oluştuğu için film gibi oturup izleyebiliyorsunuz. İstediğiniz zaman istediğiniz bölümü açıp izleyin. Tabii benim sırayla gitme huyum olduğu için ben sırayla gittim. Dizi ağırlıklı olarak yeni teknolojinin getirdiklerini anlatıyor. Ve İnsan bölümlerde gördüğü teknolojisi sonrası ''Buraya kadar gidecek miyiz?'' düşüncesine kapılıyor. 2011'de ilk bölüm, toplam 13 bölüm yayınlandı. En çok beğendiğim bölümler; S01E03, S03E03 ve S03E06 en az beğendiğim bölümler S01E02 ve S02E02.

Hiç yorum yok: