25 Mayıs 2011 Çarşamba

Ygtylmz Blog 3 Yaşında


25 Mayıs 2008 tarihinde böyle bir post girerek başlamıştık blog yazma işine. Sadece zaman geçirmek, fotoğraf paylaşmak, can sıkıntısını atmak için başladığım blog 25 Mayıs 2011 tarihine kadar geldi. Bununla birlikte 1844 post, yüzlerce yorum, 230 bin sayfa görüntülenme, blog sayesinde kurulan arkadaşlıklar ve dostluklar ve bir çok daha güzel şey ... 3 yıl boyunca giren, okuyan, okumadan çıkan, yorum bırakan, linkini bir yerlerde paylaşan herkese çok teşekkür ederim.

13 yorum:

Sıradanbirblog dedi ki...

Eline sağlık. 10 yıl sonra yine yorum yazıcam.

Ortega dedi ki...

Hadi yine iyisin, blog şampiyonluk gördü. :)

not: şu kelime doğrulama zımbırtısı yorum yapma demek benim nazarımda. Bence kaldır.

ygtylmz dedi ki...

@Sıradanbirblog

Çok teşekkürler

@ Ortega

teşekkürler :) Allahtan gördük vallah :)

Bu arada kaldırdım o kelime doğrulama olayını :)

Serapbenbuyrun dedi ki...

Tebrikler! Nice senelere!

sacit dedi ki...

hayırlı olsun yigit bey..

ygtylmz dedi ki...

@Serap

@sacit

teşekkürler :)

tamchee dedi ki...

Nice sampiyonluklarla dolu 3 yillara.. :)

ibrahimsevim dedi ki...

Normalde Google Reader'dan takip ediyorum blogları, fakat bu tebrik mesajını yazmak için geldim buralara çünkü bunu hak ediyor bu blog :)

Midas dedi ki...

Artan güzelliklerle daha nice yıllar devam etmesi dileklerimle, "Bloglar'ın Duayeni" Yiğit'e sevgiler...

alexdesouza_fb dedi ki...

Yiğit kardeşim ellerine, zihnine sağlık... Takip ettiğim nadir bloglardan biri burası. nice 3 yıllara diyelim :)

ygtylmz dedi ki...

@tamchee

Teşekkürler Tamer abi.

@sintaf

Teşekkürler

Midas

Elimden geldiğince amatörce bir şeyler yapıyorum.

@alexdesouza_fb

teşekkürler.

İsmail dedi ki...

Uzun zamandır internetimdeki sorundan dolayı yorum yazamıyordum. Takip ettiğim tek fenerbahçe blogu seninki Yiğit. Nice yıllara.

İsmail dedi ki...

He birde Doktorun ki var onu unutmayayım =D.