28 Ocak 2011 Cuma

Stada Geç Girmek


'' Yıllar önce tribünler erkenden dolardı, ben 12'de kapıların kapandığını biliyorum, herkes erkenden stada girer, tezahurat yapar, takımı beklerdi. '' Bu sözleri bir çok abimizden duydum. Biz o günleri yaşayamadık. En azından ben yaşayamadım. Endüstriyel Futbol'un yok ettiği olaylardan biri de statlara erken girmek.

Statlar yapıldı, rahat girişler, kombineler, stada girince yerin belli, direk gidip oturuyorsun, olmadı anons duyuluyor '' Biletlerinizde belirtilen numarada başka birisi oturduğu taktirde en yakın güvenlik görevlisinden yardım isteyiniz '' , güvenlik çağırıyorsun yerine oturuyorsun.

Fotoğraf 19 Ekim 2004 tarihinde oynanan Fenerbahçe - Lyon maçından. Fenerbahçe mücadele'yi 3-1 kaybetti. Görüntü ise ibretlik. Maçtan saatler önce neredeyse tamamen dolu olan Migros tribünü ve neredeyse bomboş olan Efsane Maraton ... Pardon Maraton ... 

Efsane Maraton sadece tezahurat yaparak stadı inletmek değilmiş ... Efsane Maraton çok farklı bir şeymiş ... Yaşamadan bilemeyiz... yaşayamayız ... En azından bu mantıkta olduğumuz sürece ...

Hiç yorum yok: