20 Şubat 2010 Cumartesi

Online Fm 2010 Keyfi # 2


Kariyerimin başlangıcını yazmıştım. Tanju ile online Fm 2010 keyfi. Sezon benim adıma mükemmel başlamıştı ve mükemmel gidiyordu. Aslında herşey Uefa Avrupa Ligi 2.tur ilk maçında başladı. 2-1'lik mağlubiyetle ayrıldım Villarreal deplasmanından. Daha sonra Kadıköy'de tam 1-0'a elerken son dk 90+3 yediğim golle elendim. İşler tersine dönmüştü. Daha önce ben son dakika golleriyle kazanıyordum. Bu sefer rakipler böyle kazanmaya başladı. Diğer tarafta ise Tanju Trabzonspor ile beraber müthiş oynuyor, farklı skorlar alıyordu. Ben Fenerbahçe ile kadro azizliğine uğradım, birçok sakatlık verdim, hiçbir maça aynı ilk 11 ile çıkamadım ve sonuç 0 kupa. Üstüne Galatasaray'a Kadıköy'de yenildim!


Takım'da Alex iyi oynuyordu ama o da sakatlanınca bir süre sonra iyice herşey kötüye gitti. Ligde Kayserispor maçı, Diyarbakırspor maçı, Galatasaray maçı derken son 6 hafta 1 tane galibiyet almam beni bitirdi. Ligi 4.sırada kapattım. Türkiye Kupası'nda ise Yarı Final'de Gaziantepspor'a elendim. Uefa'da da birşey yapamadım. Neyse kötü bir sezon geçirdim. Tanju'yu tebrik ediyorum. Ama yeni sezona iddaalı bir kadro ile gireceğim. Ve Fenerbahçe'mizi gerektiği yere çıkaracağım. Umarım yanılmam ve gerekenleri gerçekleştiririm. Hadi bakalım. 2.sezon başlasın... Son olarak şunu diyim ne kötü başlık etmişim be :) Bu keyifse ben keyif almayı bilmiyorum :)

1 yorum:

tanjue dedi ki...

İlk kariyer yazısının sonunda şu ibareyi kullanmıştın Yiğit'ciğim; Tanju'nun ise öğrenecek çok şeyi var çok... Benim öğrenecek çok şeyim varsa senin durumunu açıklayıcı bir cumle bekliyorum senden:))