12 Şubat 2010 Cuma

Unutulmaz Maçlar / Fm 2010


Fm 2010 çıktığı ilk günlerde pek oynamadım. Ama daha sonra laptop alınca hemen yükledim ve o günden beri oynamaya devam ediyorum. Barcelona ile 5 sezon, yaşadıktan sonra Manchester City ile yeni kariyere başladım. İlk 4 sezonumda 2 Lig, 2 Uefa, 2 Süper Kupa, 2 Community Shield gibi başarılar elde ettim. 5.sezonuma devam ediyorum ve takıma sadece Messi'yi kattım. Daha sezon yeni başladı. Fotoğrafta ise Lech Poznan ile oynadığım ve farklı kazandığım maç var. Aguero 4 tane, Fabregas 3 tane ve Messi 1 tane golle oynadı. Sezon devam ediyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

man. city barca gibi takımlarla oynamanın neresi zevkli ki. Birinde dünyanın en iyi kadorsu var öbüründe sınırsız mali kaynak. bu kadar kolay olduktan sonra ne anlamı kaldı oyunun?