22 Şubat 2010 Pazartesi

Saldır Fener / Fenerbahçe-Bursaspor Maçı Öncesi


Bu fotoğraf Kiev maçı için yapılmış. Google'da buldum, beğendim ve koydum. Hazırlayan'ı bilmiyorum. Blogu okuyorsa belirtsin kaynak gösteririz.

Fenerbahçemiz Türkcell Süper lig 22.hafta mücadelesinde Bursaspor'u Kadıköy'de ağırlayacak. Türkiye Kupası, Lig ve Uefa Kupası maçlarında son 4 maçtır kazanamayan Fenerbahçe artık bu kötü gidişe son vermek için Bursaspor karşısına çıkıyor. Bu sezon Bursaspor ile oynayacağımız 4.maç olacak. Bu 3 maçta Fenerbahçe 2 galibiyet 1 yenilgi aldı. Takımımızda Mehmet Topuz, Lugano ve Deivid forma giyemeyecek. Sahaya çıkacağımız kadro ise her zaman ki oldukça yeterli. Fenerbahçe'nin sahaya ; Volkan, Gökhan, Deniz, Bilica, Santos, Özer, Emre, Cristian, Vederson, Alex ve Semih ilk 11'i çıkması bekleniyor. 4 Şubat tarihinde Kadıköy'de oynadığımız ve 3-0 kazandığımız maçta ki mücadeleyi sergilersek yine kazanırız, ama tam tersi 11 Şubat tarihinde Bursa'da oynadığımız ve 3-1 kaybettiğimiz maçta ki gibi oynarsak kesin kaybederiz. Biraz mücadele, biraz istek, biraz arzu yeterli olur. Bilet fiyatlarının da 22 tl olduğunu düşünürsek statta tamamen dolacak bu da çok büyük bir avantaj sağlayacak. Ayrıca 15 gün sonra Kadıköy'e gidiyoruz. Bu da stadın dolmasında bir etken. Neyse lafı uzatmayalım ve diyelim ki Bizim için saldır kanarya... Liderlik için, 3 puan için, Bursaspor'u susturmak için, kupa maçlarından sonra hakemlere yüklenen Ertuğrul Sağlam'ı susturmak için, Kadıköy'de ki maçtan sonra ailelere saldıran! Bursa'da ki maçta taraftarımıza saldıran Bursaspor taraftarını susturmak için Saldır Fener. Mücadele saat 20:00'da başlayacak, Bülent Yıldırım tarafından yönetilecek ve Lig Tv'den naklen yayınlanacak.

Not : Ben Maraton Üst A blok'ta takımı desteklemeye devam ediyorum. Pankartımız da Maraton üst C blok'ta yer alacak.