22 Şubat 2010 Pazartesi

Guiza'ya Destek Verenlerden Biri de Benim


Fenerbahçemiz bugün Bursaspor'a 3-2 yenildi. Oyunda kaldığı süre içerisinde goller kaçırdı. Tamam üzüldük ve kızdık. Ama Fenerbahçemiz için bana göre mücadele eden, hırslı oynayan, istekli oynayan bir Guiza varken ben onu yuhalamam. Ayrıca oyundayken Semih gol gol gol diye bağırmam! Birazcık kendinizi Guiza yerine koyun. 50 bin kişi tarafından ıslıklanırsanız, yuhalanırsanız ne hissedersiniz? Guiza'nin kaçırdığı gollerden sonra üzüldüm, ağladım, kızdım ama bir futbolcuya böyle bir tepki göstermek çok yanlış. Ayrıca onu o an oyundan çıkaran Daum'da hatalıdır. Herşeye rağmen Guiza'ya inanıyorum. Herşeye rağmen...

5 yorum:

tanjue dedi ki...

Bıraz Umut BUlut hıkayesıne benzıyor bu bızım. Ben de senınle hemfıkırım. Guıza'nın ıyı oynayacagına ınanma kısmını bılmem de sahaya herseyını ortaya koymaya calısan bır adamın yuhlanması konusunda hem fıkırım. Mesela ben bır trabzonspor maçı izlerken sahada formayı en çok umut'a yakıştırır ve en cok onu izlemekten haz duyarım, çünkü o benim bile o sahada verebileceğim mücadeleden daha fazlasını vermeye çalışıyor biliyorum görüyorum. Bu ruhda bu mücadele gücünde bir adama saygı duymaktan başka birşey yapmam. Onun yetenekleri hakkındaki yorumu yapma işiyse o formayı ona giydiren yönetici ve td'nindir öncelikli olarak..

Sekhranikos dedi ki...

Sahaya her şeyi koymaktan kasıt bir forvet olarak %100 gollerin kaçırılmasımıdır? Forvet gol atmak üzere para alır işi budur. Bu ve benzeri adamlara ancak türkiye gibi kritersiz ülkelerde şans ve para bol miktarda verilir -terim örneğinde de olduğu gibi-
İnsani boyutunda haklı olabilirsiniz ama 4 yıllık kontrat ve yaklaşık 30 milyon avronun olduğu yerde insani boyuttan önce iş boyutunu düşünmekte yarar var. HAlı sahada bir arkadaşınız 3 net gol kaçırsa takımın yüzü ekşir bırakında insanlarda doğal tepkilerini versinler.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

oyundan çıkarken ıslıklayanlara , semih gol gol diye tempo tutanlara yazıklar olsun !

gurcan dedi ki...

yedeği semihse guiza doksan dakika sahada kalır.semih : kafaya çıkamaz çıksada vuramaz, süratli değildir, pres özelliği yoktur . oyuna girdikten sonra bursa stoperleri ni iyice ileri çıkarmıştır çünkü semihin patlayıcı bir tehtidi yoktur.semih pivot santrofor ; tamaman ömer üründül efsanesidir.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

güiza'yı ıslıklayanlara çok kızmama rağmen gürcan'ın dediklerine inanamıyorum.

Semih kafaya çıkar hemde o boyuyla çok uzun boylu santrforlardan kafa topu alır yanındakilere servis yapar defalarca izledik. Semih deli gibi pres yapar top kapar takım oyununa katkısı çok üst düzeydir. Semih süratli değildir bir tek buna katılabilirim. Semih bitirici vuruşlarda da çok iyidir unutmamak lazım. Semih Güiza'dan kat kat iyidir ama Fenerbahçe formasını giyen kim olursa olsun bu kadar üstüne gitmek adamı ağlatmak bizlere yakışmak.