18 Şubat 2010 Perşembe

Online Fm 2010 Keyfi


Fm 2010 oynamaya bir süre ara verdikten sonra online oynama fikri çıktı ortaya. Ve başlayalım dedik. Ntv Spor'da yayınlanan Yenilsen de Yensen de programında yer alan Trabzonsporlu arkadaşım ve aynı zamanda Altın Ayakkabı blogunun sahibi Tanju Eren ile oynamaya başladık. Doğal olarak Tanju Trabzonspor'u aldı ben Fenerbahçe'yi. Sezona sadece 2 transfer yaparak başladım. Jonathan Cristaldo ve Mehmet Tosak. Trabzonspor'lu arkadaşım Tanju ise adeta takımı baştan aşağı değiştirdi. Song, Tjikuzu, Sylva, Gökhan Ünal, Alanzinho, Serkan ve Gabric'i yollarken Murat Ceylan, Maicon, Leo, Lacina Traore, Diego Buonanette, Bernardo ve Loic Remy'i transfer ederek iddaa'lı bir kadro kurdu. Ancak hiçbirşey değişmedi


sezon başında 2 hazırlık maçı yaptık. Trabzonspor 1 Fenerbahçe 1, Fenerbahçe 3 Trabzonspor 2. İlk resmi maçta ise fotoğrafta görüldüğü gibi 1-1 berabere kaldık. Genel olarak iyi oynayan bir Fenerbahçe ile Trabzonspor var. Ama bunun yanında şanslı bir Fenerbahçe ve şanssız bir Trabzonspor var. Mesela şanstan bahsedeyim. 4 tane lig maçını - Denizlispor, Manisaspor, Ankaragücü, Diyarbakırspor - 83, 85, 88 ve 90. dk kazandığım penaltı atışlarından attığım 4 golle yendim. Hepsinin 1-0. Bu 12 puan beni çok rahattlatı.


Bunun yanında şanssızlıktan bahsedeceksek 3-0 önde olduğu maçlarda son dakikalarda 3-3'ü yakalayan bir Trabzonspor var.  Genel olarak çok şanssız. Ve hatta bu yüzden Uefa'dan da elendi :) Ben ise ligde liderim ve Uefa'da üst tura çıkmayı garantiledim. Mücadelemiz sürüyor. Alex adamsın diyorum. Tanju'nun ise öğrenecek çok şeyi var çok...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel bir hareket olmuş. zamanında bırakmasaydım ben de katılırdım valla:))

Adsız dedi ki...

bu oyunun adı ne guzelmis beğendim