17 Eylül 2009 Perşembe

Şampiyonlar Ligi 1.2

Şampiyonlar liginde ilk maçlar bu gece oynanan 8 maçla tamamlandı ve İnter - Barcelona arasında maç harici diğer maçlar ilgi bile çekmedi diyebiliriz . A-B-C-D grubunda süper maçlar varken Beşiktaş maçları nedeniyle izleyemeyeceğiz ancak E-F-G-H gruplarında İnter-Barcelona arasındaki maçlar hariç hangi maçları yayınlayacaklar merak ediyorum doğrusu . 2 hafta sonra Barcelona - Kiev maçını yayınlarlar umarım . A grubuna gelirsek Liverpool Debreceni'yi sahasında Kuyt'un attığı golle 1-0 yendi . Tribünlerin tamamen dolmadığını ilk kez gördüm bu maçta . Gerrard , Riera ve Torres ile etkili ataklardan sonuç alamamış Liverpool ancak maçı kazanmasını bilmiş . Grubun diğer maçında ise Lyon Fiorentina'yı 1-0 yendi . Lyon'un golü Fantasy Futbolda da kadromda olan Pjanic'ten geldi hemde İddaam tuttu . Duble sevinç yaşadım :) Lyon özellikle Fiorentina'nın 10 kişi kalmasından sonra etkili olmuş . Son saniyede Fiorentina neredeyse gol atıyordu . Kalpten gidiyordum .

F grubunda ise bu hafta'nın en iyi maçı vardı . İnter - Barcelona . Barcelona özellikle 2.yarı oynadığı futbolla beğeni kazandı . Zaten ne zaman beğeni kazanmadı ki . % 64 topla oynama var yine Barcelona'da . Xavi'nin attığı pasları , Messi'nin attığı çalımları yavaş yavaş görmeye başlıyoruz . Bu mücadele 0-0 sona erdi ancak İnter gerçekten hiçbirşey yapmadı . Sadece savunma yaptı . İbrahimovic etkili oynadı diyebiliriz . Etoo pek birşey yapamadı . Barcelona yavaş yavaş oynamaya başlıyor . Ertem Şener mi ? Yine komikti . Bu hafta oynayacağı maçı şimdiden merakla bekliyorum Barcelona'nın . Grubun diğer maçında ise Kiev evinde Rubin Kazan'ı 3-1 yendi . Rubin Kazan iyi oynamış ancak son dakikalarda yediği gollerle kaybetti . Bu 2 takım 3.lük için oynar .

G grubunda Sevilla sahasında Uniera'yı 2-0 yendi ve grupta liderliğe yükseldi . Bu grubu lider tamamlar . Grubun diğer maçında ise Stutgart ile Rangers 1-1 berabere kaldı . Bu maçları izlemedim izlemekte istemiyorum .

H grubunda ise Arsenal deplasmanda 2-0 geriye düştüğü maçta Standart Liege'i 3-2 yendi . grubun diğer maçında ise Olympiakos evinde Alkmaar'ı 1-0 yendi . Bu maçların özetlerini babam içeride izliyor ama ben izlemek istemiyorum . Bu gece iddaam'da tuttu zaten :)

Hiç yorum yok: