26 Eylül 2009 Cumartesi

Antalyaspor 1 Fenerbahçe 2


Fenerbahçemiz Antalyaspor karşısında 90.Dk'da Semih'in golüyle 2-1 kazanarak 7'de 7 yaptı ve tarihinde 2.kez sezona bu şekilde başladı . Mücadeleye gelirsek evde seyrederken ya havaya giremedim ya da maç gerçekten tuhaftı . Fenerbahçe rahat rahat oynuyor . Pozisyon buluyor , Antalyaspor hiçbirşey yapmıyor . Böyle geçiyordu . Alex'in asisti ile Kazım golü attığında dedim tamam bu maç fark olur . Ama ondan sonra Gökhan Gönül'ün hatasıyla 1 gol yedik . Mehmet Topuz , Kazım ve Bilica ile direkleri dövdük . Guiza ile kaleci çalıştırdık ! Ama gol 90'.dk Antalyaspor'un bana göre çok gereksiz ve kalabalık bir şekilde Fenerbahçe kalesinde gol aradığı atağın dönüşünde geldi . Alex müthiş bir şekilde döndü pası ileriye attı , Guiza güzel pas attı ve Semih golü attı . Fenerbahçe maçı kazandı . 21 puan yaptık . Geçen sezon sonunda aldığımız 61 puana sadece 40 puan kaldı . Oyuncularımıza bakarsak ; Volkan'a pek top gelmedi ancak son dakikalarda gelen topları iyi şekilde çıkardı . Bilica oldukça iyi gözüktü her pozisyonda rövaşata ile uzaklaştırmaya çalışmasın artık ama , Lugano oynadı işte , Gökhan formsuz aynı oranda çok gereksiz şekilde sinirli , Mehmet Topuz iyi toplar kesti ancak ileride daha etkili olması lazımdı , Cristian yine görevini yaptı ve hatta arada şut bile attı , Vederson , Santos , Guiza pek birşey yapmadı , Kazım ve Alex takımın en iyileriydi . Semih girdi yine görevini yaptı .Uğur Boral ise gerçekten kendini geliştirsin ayıptır . Sonuç olarak karşımızda bana göre rakip olmadan 1 maçı daha kazandık ve yolumuza kayıpsız devam ediyoruz . Haftaya sahamızda Gençlerbirliği ile oynuyoruz . Rekor kıracağız inşallah . Ama ondan önce hafta arası Uefa Avrupa Liginde Sheriff deplasmanında galibiyet arayacağız .


Tribünlere gelirsek ; kısa ve net = iyi değildik . Zaten bu bilet fiyatlarına iyi olması beklenemezdi . Tv'de sadece golden sonra '' zıpla zıpla '' ve 35-45 arası '' seviyorum seni '' bestesini duyduk . Ama yine de deplasmanda Fenerbahçemizi destekleyen herkesin ağzına ve ayaklarına sağlık . Geçen sene 1-1 biten maçta bende o stattaydım vay be bu sene gidemedik .

1 yorum:

arda başaran dedi ki...

ben oaradaydım ya yiğit senin yerine de :) insan yazmaz mı onu !