7 Eylül 2009 Pazartesi

160 TL = Fenerbahçe'yi Kadıköy'de İzlemek

Fenerbahçeli bir öğrenci olarak İzmitte yaşıyorsun diyelim . Aşırı derecede fanatik Fenerbahçelisin . Her maçına gideceğim diyorsun . Bende sana diyorum ki nereye gidiyorsun ? 4 günde 2 tane maç var Kadıköyde . Bilet fiyatları 55 Tl'den 110 Tl , Otobüsle gideceğim rahat edeceğim diyorsan otobüse gidiş-dönüş 20 tl vereceksin . 2 maç olduğu için 40 tl . Çok şükür kü gitceğin otobüs firması insaflı olduğu için 2 bilete 1 bilet bedava veriyor ve bu 40 tl 30 tl'ye düşüyor . Ve üstüne üstlük Haremden seni stada kadar BEDAVA servisi ile götürüyor . Yemek yiyeceğim dersen ki dememe gibi bir durum söz konusu değil 2 maç için ayran-köfte ekmek yersen 15 tl gibi bir para vereceksin . Su ihtiyacanı bulduğun musluktan karşılayacaksın . Statta su içmeye kalkarsan ufacık bardağına 2 tl vereceksin . Dışarıda alıp stada sokamıyorsun ! Çünkü dışarıda 50 kuruş ! Ama 55 Tl bilete para veriyorum herhalde statta çeşmeden akan su güzeldir deyip çeşmeden de içebilirsin . Yemek yemeye kalkarsan ( Bence kalkma ! ) 10 tl gibi bir miktar ödeyeceksin küçük hamburgere . Üstüne tekrardan tuvalete su içmeye ! Devre arası yerinde oturup etrafını seyredeceksin . Ben Fenerbahçe için bağırdım yoruldum su içmem lazım dersen 2 Tl daha vereceksin ki Fenerbahçe için su içmeden de durabilirsin . Evet maç bitti . Fenerbahçe için bağırdın 2 maçta ve toplam cebinden çıkan para herşeyiyle 160 tl . 4 günde 160 tl veriyorsun Fenerbahçeyi statta izliyorsun . Ya da otobüs yerine trenle gelirsen bu 160 tl 152 Tl'ye düşüyor . Tren 2 saatte gidiyor 2 saatte geliyor . İzmitten gidip gelirken harcıyacağın para bu kadar . Fenerbahçe için başka semtlerden gelmeye kalkarsanız çok daha fazla para vermeniz lazım . Fenerbahçe için değer mi tabikide değer . Ama paran varsa verebilirsin ya yoksa ...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

muhteşem bir analiz kardeşim. tebrik ediyorum seni. ben istanbulda okumama rağmen bu bilet fiyatları yüzünden maçlara gidemiyorum. geçen hafta manisa maçına gittim, ona da radyodan kazandığım bedava biletle...

zaten bu gidişle başka türlü maçlara gidemicem...

keşke bu analizi yönetimden birileri okusa ama okusa da pek takacaklarını sanmıyorum maalesef...

İNSAF! ! !

futbolvefenerbahçe dedi ki...

Bende bir Bursa analizi yapayım madem. En ucuzu otobüsle gelmek. 18x2=36TL. Servis bedava Nilüfer'le. 15TL yemek desek. Gece dönüşü mecbur taksi ile yapacaksın. 20TL'de o desek etti sana 71TL. +55TL bilet=126TL. Ivır zıvır derken bir maç 150TL'ye geliyor. Hayırlı olsun. Az yiyoruz maça gidiyoruz.