21 Eylül 2009 Pazartesi

Maç Günlüğüm # 22

- Fenerbahçe - İstanbul B.Ş.B.Spor karşılaşması için bayram dinlemedik ve saat 18:00 itibari ile yollara düştük . Yollar dediysekte çok uzun değil . 1 saat .

- Tv'de hep duyardık . Bayramda gişeler ve köprüler ücretsiz ancak ihtiyacımız olmazdı . Ancak ilk defa yaradı bize . Ogs geçişinden direk geçmek güzeldi . Normalda Kgs .


- Stadın oraya vardığımızda hep birlikte '' Ahhh bee eskiden maçlara gelicen nasıl bir heyecan duyardık . Senede 1 maça geliyorduk ama artık her maç ordayız '' görüşünde bulunduk .

- Geçen maç günlüğümde dediğim gibi stadın etrafında artık formalı insan görmek çok zor . Tabikide tribünlerinde görselliği kayboluyor . Fenerium'da Sarı veya Lacivert mont yok ki ... !

- Yağmur yağdığı için Fenerium'da dolaştık 1 saat ama hiçbirşey almadık . Sadece zaman geçirmek . Başka bir amacımız yoktu . Bir dahaki maç Uefa atkısını alacağım o ayrı . Beğendim . Hem beğenmesemde hatıra olarak alıp saklamak lazım .


- Jip düşünün . Ellerde rakı bardakları .Şöfürün elinde 70'lük tekirdağ . O şekilde yolculuk yapmak . Zevkli olsa gerek . Kadıköy'de şahit oldum .

- Yemekte yedikten sonra stada girdik . Tribünlerde inanılmaz boşluklar vardı . Bayram ve bilet fiyatlarının pahalılı sebebiyle .


- Mücadeleyi kötü oyundan sonra 1-0 kazandık ve 6'da 6 yaptık . Evet Daum bu taraftar 1964-1965 sezonundan sonra ilk defa 6'da 6 gördü . Bence Daum o açıklamasında haklıdır sonuna kadar . Ayrıca galip gelirken bu tepkiler oluyorsa mağlu bitirdğimiz maçlardan sonra taraftar ne yapacak . Sahaya mı gireceğiz ? O yüzden oyunumuz kötü de olsa kazanmamız önemlidir . 9'da 9 ile Gs maçına çıkacağız . ( Antalya'ya yeniliriz artık ben yorum yaptım ya )


- Bu arada frikiklerde , kornerlerde artık konuşmayacağım . Bin yaşar dediğim 1 yaşıyor . Dün Vederson'un golünden önce yanımdaki arkadaşa dedim ya Vederson niye vuruyor ki . Daha cümlem bitmeden gol oldu ve direk arkadaşa baktım . Bilica süper oynuyor dedim kendini yere bıraktı sakatlandı . Daha önce de Gölcükspor maçında bariz 40 metreden frikik atacaktı Gölcükspor . Dedim sanki gol olacak . Evet evet oldu 40 metreden 90'a attı adam . Var bende birşeyler . Eğer söylediklerimin tersi çıkmaya devam ederse söylüyorum Galatasaray , Real Madrid şampiyon olacak :)

- Evet dün maç sonucunu bildiren post'umda söylediğim gibi Tribünler hakkında söylenecek çok şey var . Öncelikle maçta 4 kere kavga çıktı . Durup dururken bayram günü anlam veremediğimiz kavgalar . Önce Maraton üst B blok karıştı , bir müddet sonra tekrardan , daha sonra A blok , daha sonra Kfy'nin yer aldığı Maraton üst b blok altında . Gerçekten bayram günü bu kavgalar neden çıkar anlam veremiyorum . Herhalde tribüne alkol alarak girmek yasaklanmalıdır . Yine de maçın 90 dakikalık tekrarını seyrettiğimde tribünlerin çok iyi olduğunu gördüm . Diğer bir konu ise tribüne gelen insanların üzerlerinde herhangi bir ürün olmamasıdır . Kombine alana forma hediye edilmedi mi kardeşim ? Daha niye o formayı giymiyorsunuz !!!


- Nuri abi seni gerçekten çok seviyoruz . Bunu dün gece bir kez daha hissettim . Ayrıca olaylardan sonra tribünde 2 kişilik bağıran tüm herkesin ağzına sağlık . Ayrıca bizim tribünün beste yapmadığı anlarda tribünleri ayakta tutan gruplar CK , UNİFEB ve VAMOS BİEN'e ayrıca teşekkürler .


- Kavga demişken Fenerium alt sarı tribün bile karıştı ! Gerçekten bayram günü olacak iş değil . Hiçbir gün olmaz da bari bayram hiç olmasın . Maçtan sonra taksicilerde kavga etti !


- Maçtan sonra saat 00:30'da evdeydim . Hastaydım daha da beter oldum .


- Bundan sonra ilk maç Kadıköy'de Gençlerbirliği ile . Tarihini bilmiyorum . O maçın günlüğü ile tekrardan karşınızdayız .


- Herkese hayatta başarılar .

Hiç yorum yok: