4 Eylül 2009 Cuma

Riquelme ve Arkadaşları



Boca Juniors Arjantin ligi 3.hafta maçında Newell's Old Boys ile 1-1 berabere kaldı . Mücadelenin ilk yarısını seyretmedim . 2.yarı can sıkıntısından açayım dedim başta Riquelme'ye attığı çalımlar verdiği paslar için , sonra atmosfere , daha sonra maçı anlatan spikere bayıldım . Riquelme arada adamlara sert dalsa da Riquelme'dir yapar diyorum . Maça gelince Boca Lucas Viatri ( arkadaşı elle önüne indirdi ) ile öne geçti ardından Newell's Leonel Vangioni ( Abbondanzieri kendi attı da diyebiliriz ) ile beraberliği yakaladı ve maç 1-1 sona erdi . 3 gün oynansaydı Boca maçı alamazdı diyorum ve konuyu kapatıyorum . Boca'lı arkadaşlar kızmasın . Maç esnasında babam'dan çıkan cümle ile bitiriyorum . '' Riquelme oraya kadar düştü demek ki ''

2 yorum:

Beercholic dedi ki...

öncelikle riquelme'nin villareal'den kendi isteğiyle boca'ya geri döndüğünü söylemeliyim. kendisi boca altyapısında yetişmiş, oradan avrupa'ya açılmıştır, avrupa dediğimizde işte barca'nın kötü olduğu 2002-2003 senesi ve villareal. demek istediğim riquelme nereye çıkmış ki buraya kadar düşmüş olsun. kaldı ki milli takıma da boca'da oynadığı oyunla gitmiş, dünyaya adını boca'da duyurmuştur. bugün avrupa'nın çoğu takımında oynar, her ne kadar -türk futbolu hariç- avrupa'da 10 numara oyuncu ekolü kalksa da. şöyle 1 :) (babana söyle bunları, bilgilensin adam)

ilk yarı boca kontrolünde geçti ama newell's kontrataklarla daha tehlikeli oldu. abbondanzieri'nin kontrolünde direkten dönen toplar, direği yalayan toplar izledik. gerçekten bitmiş abbondanzieri, artık onda ısrar edilmemesi lazım, yediğimiz golde dediğin gibi onun hatası. bizim ilk tehlikeli atağımız -ilk ve tek- 44 te mouche'nin ortasına viatri'nin kafası, direği sıyırdı o da. şöyle 2

malum haftasonu milli maçlar var, arjantin ligi geç başladığından bu haftaiçine fikstür koymak zorunda kaldılar ligin zamanında bitmesi için, hafta içine fikstür koyunca da boca juniors gibi milli takımlara çok oyuncu gönderen takımlar yedek ağırlıklı kadro ile çıkmak zorunda kaldı. ilk 11 den 5 oyuncumuz milli takım kamplarındaydı. bir de 20. dakikada kaptan ibarra -o da eski bir villareal'lidir- sakatlanınca ilk 11 den 6 oyuncudan yoksun bir şekilde oynadık, yoksa maçı kazanamayacağımızı sanmıyorum, newell's güçlü bir ekip, zor olurdu ama alırdık. boca geçen seneki hüsrandan sonra bu sene iyi yolda, şampiyonluk maratonunda yolumuz açık...

Beercholic dedi ki...

söyle 3 (son paragraf) :)