18 Eylül 2009 Cuma

Maç Günlüğüm # 21

- Fenerbahçe - Twente Uefa Avrupa ligi ilk maçı için İzmit'ten saat 20:00'da hareket ettik . Kocaeli Gfb üyesi olan 8 kişi ile birlikte yol almaya başladık . Saat 21:00'da stadın ordaydık .

- Stadın orada arkadaşla buluşmak için Fenerium tarafında bulunan Fenerium'a gittim ki yürümek ne mümkün . Yollar kapalı . Nedeni mi ? Tayyip Erdoğan gelecekmiş ! Gerçekten yazık o kadar insanın yürümek için çektiği zorluklara . ( Geldi de ne oldu sanki ! )

- Yine herkeste forma , herkeste Fenerium ürünü vardı . Herhalde Kadıköy'ü son olarak o şekil görüşümüzdü . Havaların soğuyacağını hesaba katarsak . Belki Belediye maçı da rengerenk olur etraf ondan sonra siyah görüntü oluşmaya başlar . ( Acil şekilde Sarı veya Lacivert mont almam lazım )

- Stada girdiğimde tribünlerin dolu olduğunu gördüm . Maça ilgi fazlaydı . Bu maç yaptırdığımız pankartın Uefa Yetkilileri tarafından asılmadığını duyunca sinirlendim . '' Güçlü Tribün Güçlü Fenerbahçe '' pankartı hangi sebepten dolayı stada asılmaz anlamış değilim . Umarım Belediye maçında tribündeki yerini alacak .

- Mücadele başında bizim tribün ( Maraton Üst ) ve Türk Telekom tribünlerinde açılan Türk ve Fenerbahçe bayrakları güzel görüntüler verilmesini sağladı .

- Mücadeleye gelince Fenerbahçe Twente'yi herhalde fazla önemsemedi . Ya da Oyuncular başkanımızın bile sürekli 3 yıl üst üste şampiyonluk cümlelerinden sonra neden Avrupa da başarılı olalım ki demiş olabilir . Umarım dememişlerdir ve 1 maçlık hatadır . Emre süpersin böyle devam et . Ayrıca Daum neden klasik dakikalarda klasik değişiklik yapar ona da anlam veremiyorum .

- Alkol kokuyor oğlum heryer !

- Tribün performansına gelince ; İyi değildik . Kısa ve net . Ancak maçın sonlarında ve bittikten sonra söylediğimiz '' Deliler gibi aşığım sana illede sen illede sen canını canıma katarcasına ömrümü uğruna harcarcasına '' tezahuratını herhalde yarım saat daha söyleyebilirdim boş stada boş tribünlere .

- Tribüne gelirken insan neden Fenerbahçe ürünü giymez ! En kötü ihtimalle bir atkı al maça gelirken ! Tribünlerde görsellik açısından çok önemli .

- Kadıköy'de bu sezon ilk kez kötü sonuç aldık . Umarım ilk ve son olur . Bir de bundan sonra maçtan önce açtığım '' Saldır Fener '' konularında ne dersem oluyor ya . Diyarbakırspor maçından önce bu sezon gol yemeyiz uzun süre dedim komik bir gol yedik , Honved maçında umarım galibiyet rekoru kırarız dedim berabere kaldık , bu maçtan önce Kadıköy'de seri devam eder dedik yenildik . Sustum !

- Herkese hayatta başarılar

- 20 Eylül 2009 Pazar İstanbul B.Ş.B.Spor maçında görüşmek üzere ( Bayramın 1.gününe maç koyan zihniyete ise diyecek birşey bulamıyorum )

Hiç yorum yok: