9 Eylül 2009 Çarşamba

Ortega ve Arkadaşları / Rosario 2 River Plate 1


Cuma günü Riquelme ve arkadaşlarını yazdıktan sonra sıra Ortega ve arkadaşlarına geldi . İddaa oynadığım için maçı seyretme kararı aldım ve tv'yi açar açmaz karşımda eski Fenerbahçeli Ortega'yı görünce bariz sevindim . Ortega bize resital sunar dedim . Ama nerdee . Sadece göstermelik pres yapıyor arada başka da hiçbirşey yok . Ne bir pas ne bir şut . Takımdaki diğer oyuncular eski emektar Almeyda ve genç yetenek Buonanotte'de hiçbirşey yapmayınca River Plate maç boyunca 2 veya 3 cılız pozisyon buldu . Rosario zaman zaman oldukça etkili oynadı ve maçı Burdisso ve Castillejos'un attığı gollerle 2-1 kazandı . River'ın tek golü Burdisso'nun kendi kalesine attığı kafayla geldi . Boca maçı söylediğim şeyi bu maç için de rahatlıkla söyleyebilirim . River bu oyunla maçı 5 gün oynasa kazanamazdı . Tribünler bildiğiniz Arjantin tribünleri . Son olarak İddaa'da bu maç tuttu . Üst vermiştim ancak Brezilya 2.liginden Juventude maçı yatırdı . Neyse sağlık olsun bugün oynancak milli maçlara bakacağız .

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Buonanotte ilk yarıda fena değildi aslında.

ygtylmz dedi ki...

@ adsız

Bildiğimiz Buonanotte değildi bence .

Beercholic dedi ki...

twitter'da da dedim. jesus almeyda ve ortega'ya büyük saygım var. amaaaaaaaaaaa kim koyarsa koysun allah razı olsun, river'a koyana canım feda olsun!