9 Eylül 2009 Çarşamba

Ortega ve Arkadaşları / Rosario 2 River Plate 1


Cuma günü Riquelme ve arkadaşlarını yazdıktan sonra sıra Ortega ve arkadaşlarına geldi . İddaa oynadığım için maçı seyretme kararı aldım ve tv'yi açar açmaz karşımda eski Fenerbahçeli Ortega'yı görünce bariz sevindim . Ortega bize resital sunar dedim . Ama nerdee . Sadece göstermelik pres yapıyor arada başka da hiçbirşey yok . Ne bir pas ne bir şut . Takımdaki diğer oyuncular eski emektar Almeyda ve genç yetenek Buonanotte'de hiçbirşey yapmayınca River Plate maç boyunca 2 veya 3 cılız pozisyon buldu . Rosario zaman zaman oldukça etkili oynadı ve maçı Burdisso ve Castillejos'un attığı gollerle 2-1 kazandı . River'ın tek golü Burdisso'nun kendi kalesine attığı kafayla geldi . Boca maçı söylediğim şeyi bu maç için de rahatlıkla söyleyebilirim . River bu oyunla maçı 5 gün oynasa kazanamazdı . Tribünler bildiğiniz Arjantin tribünleri . Son olarak İddaa'da bu maç tuttu . Üst vermiştim ancak Brezilya 2.liginden Juventude maçı yatırdı . Neyse sağlık olsun bugün oynancak milli maçlara bakacağız .

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Buonanotte ilk yarıda fena değildi aslında.

yiğit yılmaz dedi ki...

@ adsız

Bildiğimiz Buonanotte değildi bence .

Beercholic dedi ki...

twitter'da da dedim. jesus almeyda ve ortega'ya büyük saygım var. amaaaaaaaaaaa kim koyarsa koysun allah razı olsun, river'a koyana canım feda olsun!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...