9 Mayıs 2013 Perşembe

Penaltılar


Aslında çok da önemli değil, sadece bir meraktır benim stadyumda seri penaltı atışları izleme isteğim, hiç yaşamadım, yaşamak istiyordum, bugün yaşamak için o fırsat geldi ama yine olmadı, cebimde kombine olmasına rağmen belli sıkıntılardan dolayı maça gidemedim, evde izledim, maç penaltılara kaldı.

Hayallerimiz bir türlü gerçekleşmiyor, ya da gerçekleşiyor da biz yakalayamıyoruz, kaçırıyoruz, Kutay gece 01:02'de mesaj atıyor, '' Bir ay önce stadyumda penaltılar yaşamak istiyordun, kalbin temizmiş.'' yazıyor, ama öyle değil, evet belki kalbim temiz ama olmadı, yine yaşayamadık, üzüldüm biraz...

Ama olsun, buradan da hayatımıza farklı bir sonuç çıkarabiliriz, ben bu akşam maça gitsem ve maç penaltılara kalıp elensek de olmazdı, ya da ben bu akşam maça gidip elensek yine olmazdı, gitmedim, penaltılara kaldı ve eleyip finale yürüdük, mutluyum.

Buradan da olumlu bir şeyler çıkaralım, hayalim hâlâ devam ediyor en azından, bir kez daha yazayım ; statta seri penaltı atışları izlemeden ölmeyeyim...

Hiç yorum yok: