5 Mayıs 2013 Pazar

Hayallerim Yıkıldı Gitti




















Yine olmadı, yıkıldım, son yıllarda en çok üzüldüğüm maç oldu, adım adım gidelim ; 

Fenerbahçe'nin Avrupa Ligi yarı finali oynaması bizim açımızdan çok önemli bir şey, buralara hep gelen bir takım değiliz, zaten ülke futbolu olarak kaç kere yarı final oynadığımızı herkes biliyor, takımın buraya gelmesine sebep olan herkese teşekkür etmek boynumuzun borcu.

İlk maçta şahane oyun, direkler, alınan 1-0'lık galibiyet olmasına rağmen turun hâlâ % 51 Benfica'ya yakın olduğunu söylemiştim, burada oynanan maçta Benfica'yı bir şekilde tutmuştuk ama Benfica'yı 2 maçta durdurma şansımız ne kadardı?

2.maç bunun sonucunu aldık, şansımız yokmuş Benfica son yıllarda izlediğim en etkili rakip performanslarından birini gösterdi, Fenerbahçe çok daha büyük takımlarla oynadı ama hiç bu kadar ezilmedi, Benfica maç başından sonuna kadar oyuna hükmetti, pozisyon buldu, Fenerbahçe'nin ise rakip kalede kaç atağının olduğunu hepimiz gördük, yarı final maçı bu kadar oyunu geride kabul etmek, bu kadar rakibe bırakmak gibi bir şansımız yok, ancak ilk maçta 3-0 kazanırız da o zaman yine bir derece kabul edilebilir.

Yarı Final maçı oynuyoruz, yenersek final, tüm taraftarlar günlerdir, aylardır ''Amsterdam'a gidiyoruz.'' tezahuratları yapıyor, coşkuyu veriyor, çok istiyor, ama sahada oynayan futbolculardan kaç tanesi bunu gerçekten yürekten istiyor? Evet belki Kuyt topu ağlara 2.kez gönderse ve turu geçsek bunları söylemeyecektim, doğal olarak, ama takımın yarı final maçında böyle oynaması da çok can sıkıcı be abi...

Sonuç olarak Mayıs ayında Avrupa'da maç yapmak, yarı final oynamak, son kuraya girmek bizi mutlu eden satırlar. Ama insan yine de senelerdir üzülen, senelerdir acı çeken, senelerdir tek golle kaçırılan zaferler sonrası bir kez daha kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyor. Belki bir gün bu son maç performansları lehimize döner, ne dersiniz?

Yazının sonunu sevdiğim bir şarkının sözleri ile sonlandırayım ; 

Ümitlerim kırıldı bitti,
Hayallerim yıkıldı gitti, 
Bu dert beni benden etti,
Sevdim, sevdim bak ne hale geldim.

1 yorum:

Bench Arkası dedi ki...

Çok güzel özetlemişsin duygularımızı, kalemine sağlık. O geceden bu tarafa tek satır paylaşmadım. Çünkü duygularımız o kadar karışık ki. Bir taraftan evet Mayıs ayında Avrupa'da olmak gurur verici ama o rövanş performansını da içimize sindirmek kolay değil. Sonuç olarak yine yıkılan hayallerimiz oldu...