28 Mayıs 2013 Salı

Ankara'nın Bağları > Türkiye Kupası


































Fenerbahçe geçen sezondan sonra Türkiye Kupası'nı yine aldı, alamadığımız seneler daha güzeldi derdim de öyle değil, insanların yıllarca dalga geçmesi, yıllarca bel altı vurması, bunu abartması sonrası geçen sezon kupayı alalım ve bir daha da katılmasak olur diyordum, bu sene yine katıldık - doğal olarak - yine aldık. Tebrik etmek lazım.

Aslınd rakiplerin 29 senelik hasret diye dalga geçmeleri futbolun güzelliklerinden, bunu basın yıllarca kullandı, kupanın ''Fenerbahçe'nin 29 senedir alamadığı kupa'' şeklinde adı oldu. Yıllarca böyle lanse edildi, aldıktan sonra da değişmedi pek cümleler aslında, bir çok yerde '' Fenerbahçe 29 senelik hasrete son verdi '' manşetleri ile çıkıp bu sene de '' Fenerbahçe 29 yıldan sonra aldığı kupada bu senede finali hedefliyor. '' cümlelerine sebep oldu.

Bu sene kupa maçını yine önemsemedim, alalım, alamazsak da önemli değil diyordum, 3 kupanın 1 tanesini alarak sezonu kapadık, kağıt üstünde sadece Aykut Kocaman ve yönetim için olumlu etkisi oldu. Sezonu 1 kupa, 1 ikincilik ve bir yarı final ile tamamladık cümleleri insanı daha çok mutlu ediyor.

Maç hakkında bu saatten sonra yazacak çok şey yok, Sow'un golüyle kazandık, sonrası beni kupadan daha çok mutlu etti...

Ankara'nın Bağları çalarken Meireles ile Webo'nun karşılıklı oynaması sizi de kupadan çok mutlu etmedi mi? Veya devamında otobüste Meireles'in Türkçe şarkıları söylemesi? Yatcaz kalkcaz ordayız demesi? Kuyt'ın Ankara'nın Bağları ile oynaması? Otobüsteki sıcak ortam sizi mutlu etmedi mi?

Kupayı unuttum, son günlerin en mutlu anlarını yaşadım, berbat futbol dünyasının en güzel saniyelerini yaşadık, sahada yaptıkları ile eleştirdiğim, nasıl bu kadar hata yapıyor dediğim Meireles beni evde gülme krizine soktu, mutluluktan ağlamak deyimini yaşattı. 

Yıllar sonra bu kupayı alırken golü kimin attığını belki hatırlamayacağız ama Meireles'in Ankara'nın Bağları'nda oynaması, Türkçe şarkılar söylemesini asla unutmayacağız.

Ankara'nın Bağları eşliğinde futbolcuların oynaması, şarkılar söylemesi > Türkiye Kupası.

Hiç yorum yok: