10 Mayıs 2013 Cuma

Futbolcu Hayatı


'' Benim için ''Fenerbahçe gibi bir kulüpte oynuyor, çok iyi para kazanıyor, en iyi arabalara biniyor.'' diyorlar. İnanılmaz bir hayatımızın olduğunu sanıyorlar ama dışarıya bile çıkamıyorum. Ailemle, arkadaşlarımla bile gezemiyorum. Haber çıkacak diye ödüm kopuyor. Bu yüzden tesislerde kalıyorum. Antrenman bittikten sonra 2 saat uyuyorum, sonra bir yerlere gidip hava almak istiyorum ama''sıkıntıya değmez'' deyip tesislerde kalmaya devam ediyorum. Artık sivil hayat bana hiç zevk vermiyor çünkü ihtimalleri düşünüyorum. Tek mutluluğum futbol. ''

Salih Uçan bir futbolcunun neler çektiğini anlatıyor. Salih'in bu yaşında biraz daha sosyal hayata önem vermesi gerekiyor. Bu arada Salih bu yaşta bu kadar sıkıldıysa uzun yıllar Fenerbahçe'de veya Türkiye'de kalacağını düşünmüyorum, Avrupa'ya gidip rahat rahat dolaşmak isteyebilir.

Kaynak : Fourfourtwo Türkiye Mayıs sayısı.

Hiç yorum yok: