21 Mayıs 2013 Salı

Maç Günlüğüm # 105 / Sezonun Sonu


Sezonun son maçının Galatasaray ile olması çok güzel, matematiksel olarak şansımız devam etseydi ve bu maça öyle gidiyor olsaydık daha güzel olurdu dememe gerek var mı bilmiyorum, Fenerbahçe 33.hafta sahasında Galatasaray'ı konuk ediyordu.

Benfica yenilgisi sonrası hayattan kopup futbolu izlememem ve sonrasında derbi, yine de tam anlamıyla moda giremedim tabiiki de, yenelim, sezonu böyle bitirelim desek de ben daha çok olay çıkmasın, bir dahaki sezona zarar gelmesin düşüncesindeydim.

Kocaeli'den kafam boş şekilde tek başıma yola çıkıp erkenden Fenerbahçelilerin buluşması noktası olan Yoğurtçu Parkı'nda oldum,  Alex'e ve Lefter'e selam çaktıktan sonra Yoğurtçu Parkı'nda sırtımı dayadım ağaca, stada karşı açtım biramı öylece bekledim, tabii yine aynı düşünceler, keşke her şey daha güzel olsaydı...

Tüm gün sevdiğimiz, sezon boyunca muhabbet ettiğimiz, maç öncelerinde Fenerbahçe'yi kurtardığımız arkadaşlarımızla beraber maçı bekledik, aslında muhabbetler hep sezonu değerlendirme ve gelecek sezon planlaması, yönetim de bizim kadar kafa yoruyorsa seneye şampiyon oluruz...

Yoğurtçu Parkı oradan Nazlı'nın Yeri derken maça 1 saat kala stada girdik, derbi maçı olmasına rağmen polisin ve stat güvenliklerinin aldığı önlemler ile beraber rahat şekilde stada girdik, sezonun ilk maçlarında yaşadığımız skandalların da ne kadar boşa olduğunu sezon boyunca gördük, bir şeyleri yaparak hayatı kolaylaştırabiliyormuşlar.

Tribünde yine Okul Açık G blok, sezona veda...

Takımlar sahaya çıktıktan sonra tribünlerin gerginliğini hissedebiliyorduk, en ufak bir olayda küfürler, tepkiler, polisin fotoğrafta da gözüken inanılmaz önlemi, özel güvenliklerin arkasında polisler, sahaya birinin girmesi mümkün değildi.

Mücadele'yi iyi oyunla kazandık.

Maç öncesi sahaya muz atan taraftarlara diyecek yok, yakışmadı, kulübün sonradan gördüğümüz tavrı da skandaldı.

Mücadele sonrası Galatasaraylı oyuncuların sahanın ortasında sevinmesi hoş değildi, Fenerbahçe futbol takımı o an hemen tribünlere gelmese, istenmeyenler olaylar çıkabilirdi. Galatasaray gibi büyük bir camia maç sonrası - yenildiği maç - , seyircileri olsa yine anlarım ama seyircileri de yoksa santra noktasında üçlü çekmemeli, omuz omuza yapmamalı, zaten insanlar zor duruyorlar, tahrik etmeye gerek yok... Bir daha tekrarlanmaz inşallah.

Volkan Demirel'in son saniye yaptığı harekete çok kızdım, gereksiz kahramanlıklar, Sabri'nin yaptıkları da onun yaptıkları da hoş değil. Sabri'nin çıkarken armayı öpüp tribünlere bakması, göstermesi hoş değildi.

Tribünler iyiydi, zaman zaman etkili tezahuratlar yaptık, sezonu iyi kapattık.

Maç sonrası takımı çılgınlar gibi alkışlayarak haklarını verdik, sezonu bir şekilde tamamladık, sezon boyunca forma için emeği olan herkese sonsuz teşekkürler, Cristian'a bile... :)

Maç sonrası sezon boyunca olduğu gibi yine otobüs ile beraber İzmit'e döndüm...

1 Ağustos 2012 tarihinde Vaslui maçı ile açtığımız sezonu, 12 Mayıs 2013 tarihinde Galatasaray maçı ile kapadık.

Sezon iyiydi, gelecek sezon yine o tribünlerde yer alıp, takımı sonuna kadar desteklemeye devam edeceğim.

Sezon başı Şampiyonlar Ligi eleme maçında - hazırlık maçı oynamazsak - görüşmek üzere...

Fenerbahçeli olmak ne güzel bir şey...

2 yorum:

varol döken dedi ki...

kombineyi ne zaman alıyoruz?

ygtylmz dedi ki...

Satışa çıkar çıkmaz :)