8 Şubat 2012 Çarşamba

Bahis Hikayem # 4


Bahis işi tutkudur, bahis işi bir bağlılıktır. Ben bağımlı olduğumu söyleyebilirim. Bütün gün bahis yapıyorum. Her türlü spora, her türlü seçeneğe. Mesela gidip hiç izlemediğim bir takıma bahis yapabiliyorum. Hatta şöyle diyim skorunu bile öğrenemeyeceğim Filipinler Basketbol Ligi'ne bahis yapabiliyorum. Bazen kore ligine bahis yapıyorum ve federasyonunun sitesine girip kendimi kaybediyorum. Dil sorunu var biraz.

Bugün tenis, basketbol, voleybol bahisleri yaptım. Ve tabii futbol bahisleri de. Hesap 0'dan canlı bahislerle yükseliyor ancak hesap yine canlı bahislerle 0'a iniyor. Bugün Hesap 200 seviyelerinde gezdikten sonra şu an 100. Ama nasıl 100 oldu. İşte yukarıda yer alan bahisle.

Yatırılan miktar ile gelen miktara bakınca saçma bir bahis gibi geliyor ama bu maça bu oynanır be abi. - klasik bahisci cümlesi - Aslında oynamaya karar verdiğim an sayı baremi 35.5'du. Ben oynayan kadar 33.5 oldu ve öyle de onaylandı. Bahisimizi yaptık ve maçı euroleague resmi sitesinden takip etmeye başladık.

3.çeyrek 33 sayı olursa bahisimiz tutuyor, 34 sayı olursa bahisimiz yatıyordu. İlk çeyrek 33, 2.çeyrek 27 sayı olması bizi umutlandırıyordu. 3.çeyrek ilk basket 9.37 kala oldu. 8.25 kala 9 sayı olmuştu. 8:25 ile 6:14 arasında sayı olmaması bizim çok büyük şansımızdı. Resmen 2 dakikadan fazla süre sayı olmadı. 6:14 kala Veremeenko üçlük yolluyor ve 12 sayı oluyordu. 5.16 ve 4.41 kala iki üçlük atan Milano bana hafiften bir mesaj veriyordu. 4.41 ile 3.44 arasında yine sayı olmadı. Bu da şans. Ve 2.15 kala 29 sayı olmuştu. Ve son 2.15 sadece 3 sayı oldu ve bahis tuttu ! Mucize gibi bir şey. Yalnız size daha ilginç bir istatistik vereyim. Son 2.15 2 takım toplam 10'da 3 serbest atış isabeti ile oynadı. Atılan bütün sayılar serbest atıştan geldi. 7 atış kaçtı ! Resmen mucize ya.

Sonuç olarak hayatımın en şanslı bahislerinden birini yaşadım. Kazandığım para sadece 24 tl ama bu heyecan, bu mutluluk paha biçilemez. Bahis zaten böyle anlar için güzel. Bu şekil enstantaneler olduğu sürece ben bahisi bırakamam. 

Hiç yorum yok: