6 Şubat 2012 Pazartesi

Alışverişin Yeni Adresi ; sporena.com

''Sporena, son moda ve en kaliteli ürünleri, en uygun fiyatlarla ayağınıza getiriyor. '' Sporena sitesi kendini bu cümle ile tanıtıyor. Ben ise alışverişin güzel ve yeni adresi olarak tanıtıyorum. Sporena'yı ben burada uzun uzun yazsam da siz alışveriş yapmadan bu sitenin nasıl bir site olduğunun farkına varamazsınız. Ancak kısa kısa bahsetmek gerekirse;

Neredeyse bütün sporların ürünleri ; Tenis, Futbol, Basketbol, Yüzme, Kayak, Kaykay...vs ile ilgili herhangi bir ürün mü alıyorsunuz? O zaman adresiniz sporena.com!

Çeşitlilik ; Ayakkabılar, t-shirtler, raketler, botlar, polarlar, sweatshirtler  ve daha pek çok çeşit size bekliyor.

Kalite ; Her ürün % 100 orijinaldir.

Yardım ; Her türlü sıkıntınızı, sorunuzu “ürün yorumları” başlığı altında paylaşabilir veya müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Ücretsiz Kargo ; Kargo için para vermeye gerek yok !

Değişim ; 30 gün içinde ürünlerinizi değiştirebilirsiniz, iade edebilirsiniz.

Sonuç olarak ben burada bu maddeleri tek tek sıraladım. Ancak karar sizin. Ama ben sadece şunu söylerim. Ben bu siteden alışverişe başladım, mutluyum, siz de başlayın, siz de mutlu olun.

İşte alışverişinize burayı tıklayarak başlayabilirsiniz.
Size özel kupon kodunuzu girerek 50 TL ve üzeri alışverişlerinizde %10 indirim hakkı kazanacaksınız!
Kupon kodunuz: BLOG10YY

Hiç yorum yok: