27 Aralık 2009 Pazar

Ps Kapışması # 2



Dün gece yaptığımız Ps kapışması sonucunda topladığım 16 puan ile 4.oldum. Öncelikle bu kadar kötü oynamamnın nedeni Pes 2010 varken Pes 2009 oynamamız. Aylardır Pes 2010 oynayınca Pes 2009 çok değişik geldi. Aslında 5 tane maç kazandım ama Pes 2010 olsa herşey farklı olurdu. Turnuvaya iyi başladım ve Fatih'i Barcelona ile 2-1 yendim. Ardından Barcelona-Barcelona maçı oynadık Erkan abiyle ve 3-0 yenildim. Sonra Kaan'a şanssız bir şekilde 3-2, ardından Murat abi'ye 3-0 yenildim. Daha sonra Chelsea ile Kaan'ı 5-1 yenerek moral buldum. Ardından Chelsea-Chelsea maçında Fatih'e 2-1 yenildim. Daha sonra turnuvanın en şanssız maçınu oynadım. Henüz 8.dk 10 kişi kalan Murat abiye 4-3 yenildim. Bu maçta tek kale oynadım, goller kaçırdım, çizgiden toplar çıktı ama 90+5'te yediğim golle bu şanssız maçtan mağlup ayrıldım. Daha sonra Erkan abiyle 1-1 berabere kaldım. Daha sonra Fatih'e 2-0 yenildim. Sonra peş peşe önce Erkan abi'yi 2-1, sonra Murat abi'yi 2-0 ve son maçımda Kaan'ı 5-1 yenerek turnuvayı bitirdim. Topladığım 16 puan ile beraber turnuvayı 4.sırada bitirdim. Şampiyon ise 22 puan toplayan Fatih oldu. Süper bir akşam geçirdiğim için yine de mutluyum. En yakın zamanda tekrarlıyoruz. Umarım Pes 2010 oynarız... Bu arada herkesin birbirini yendiği bir turnuva geçirdik. Bu arada bu arkadaşlar Kocaeli Gfb üyeleri. Ayrıca Erkan abi ; http://agrasifboy.blogspot.com/ , Kaan ; http://kaanimo.blogspot.com/ domainli bloglara sahipler ve takip edilesi insanlardır.

Hiç yorum yok: