24 Aralık 2009 Perşembe

Maç Günlüğüm # 28

- Fenerbahçe-Altay Türkiye Kupası maçı için saat 12:00 otobüsü ile İstanbul'a hareket ettim. İzmit Seyahat ile yaptığım yolculukta herşey mükemmeldi. Mp3, kahve ve Roadlife dergisi ile beraber 1 saat süren yolun nasıl geçtiğini anlamadım. Tek sorun bindiğimizde uyuyan ve ilerleyen saatlerde horlamaya başlayan abiydi !

- Saat 12:50 gişeler , saat 13:07 Harem ve saat 13:26 Kadıköy Haldun Taner Tiyatrosunun önündeydim.

- 14:00 ile 16:30 arası müthiş zaman geçirdim. Her dakikası harikaydı. Tekrar tekrar devam etmeli.

- Saat 17:00 ile 18:00 arası Nazlı'nın yerinde İlk11blogspot'tan Göksel ile beraber alkollerimizi alarak maç saatini beklemeye devam ettik.

- Pankart asacağımız için saat 18:00 civarı stada girdik ama pankartları sokmadılar! Üzerinde sadece Güçlü Tribün Güçlü Fenerbahçe yazan pankartın tribüne sokulmamasının nedeni ne olabilir ki ?

- Pankart işini halledip görevliye maç sonunda teslim almak üzere teslim ettiğimizden sonra tribünlere çıktık. Statta yaklaşık 10 bin kişiyi görmek can sıkıcıydı. Kendimi övmek için söylemiyorum ama ben Kocaeli'den geliyorum her maça ama insanlar İstanbul'dan gelmiyorlar. Gerçekten yazık.

- Mücadele'yi 3-0 kazandık.

- Tribünlere bakarsak. İlk yarı 30 dk bağırdım. Sonra geçtim altta izledim. 2.yarı ise oturarak maç izledim. Belkide ilk defa. Tribün iyi değildi. Zaten o kadar az kişiyle iyi olmasını bekleyemezdik.

- Ürünsüz gelenler devam ediyor !

- Maç sonunda ise 21:00 otobüsü ile İzmit'e hareket ettik. Saat 23:00'da evdeydim.

- Herkese hayatta başarılar.

- 13 Ocak Tokatspor maçında görüşmek üzere.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"GFB_Paris"
"Daha çok Fenercell'li daha güclü fenerbahce" olsaydi pankart alirlardi kesin.gelde aziz yildirim'a basma kufru

Beercholic dedi ki...

roadlife harika, ben de yaklaşık 1 saat boyunca içinden çıkamamıştım sheriff maçına gelirken..