18 Aralık 2009 Cuma

Fenerbahçe 1 Sheriff 0

Fenerbahçe Uefa Avrupa liginde son hafta maçında Sheriff'i Uğur Boral'ın attığı golle 1-0 yendi. Maça bakarsak Fenerbahçe sahaya kalede Volkan Babacan, defansta Bekir, Lugano, Bilica ve Santos, Orta sahada Özer, Uğur, Selçuk ve Deniz önlerinde Semih ve en ileride Guiza ilk 11'i ile başladı. Mücadeleden hiçbirşey anlamadım. Tatsız tuzsuz bir maçtı. Takımımızda Guiza, Santos, Uğur ve Özer iyi oynadı. Özer'i çok iyi oyuncu diye tarif ediyoruz. Ancak bunu çıplak gözle izledin mi net görüyorsunuz. Sürekli topa doğru gitmesi, sorumluluk alması, sürekli kanat değiştirmesi, güzel paslar atması, pas hatası yapmaması gibi özellikler direk göze çarpıyor. Guiza'ya da ayrı paragraf açmak lazım. Takım için gerçekten çok çalışıyor. Bunu bu gece bir kez daha gördük. Sadece diyorum ki Semih'in şansı Guiza'da olsa şu an taraftarlarının heykelini dikeceği oyuncu olurdu. Volkan Babacan çok panik yapıyor, toplara çıkıp çıkmamak arasında çok kaldı bu gece. Bekir zaman zaman çok top kaybetti ama zaman zaman da ileriye iyi çıkışlar yaptı. Uğur bildiğimiz Uğur topu at peşinden koş mantığı devam ediyor. Attığı gol harika. Santos geride oynayınca iyi olabileceğini gösterdi. İleriye neredeyse hiç çıkmadı. Selçuk ve Deniz mücadele ediyorlar ama inanılmaz kötü oyun kuruyorlar. Semih birşeyler yapmak istiyor ama yapamıyor. Lugano ve Bilica yine bildiğimiz gibiler. Mücadele var hırs var... Takıma bakarsak bu kadar eksik şekilde oynamamıza rağmen gayette iyi mücadele ettik ve yine kazandık. Uefa Avrupa liginde oynadığımız 5 maçın 4'ünü 1-0 kazanmamız ilginç. Dakikalar 88'i gösterdiğinde ise ellerime patlarcasına Carlos'u alkışladım ve adını haykırdım. Gerçekten çok üzüldüm ve çok duygulandım. Bir efsane geçti Fenerbahçe'den ve Türkiye'den. Unutmayacağız...

Hiç yorum yok: