27 Şubat 2020 Perşembe

The Gentlemen


Ben sinema yazarı değilim, film yazısı nasıl yazılır bilmem. Ancak duygularımı, hissettiklerimi amatör ruhla buraya yazıyorum. 

Her ay 1 ya da 2 kere sinemaya gitmeye çalışıyorum. Bazen bu sayı artıyor. Tabii sinema ücretlerinin pahalı olması sebebiyle bazen gidemiyorum. Ve sinemada izlediğim filmin iyi çıkmasına bayılıyorum. Bu film onlardan biri. 

Filme giderken hakkında bu kadar olumlu yorum gördüğüm film çok yoktur. Bu film hakkında okuduklarım beni şahane bir filme götürdüğümü gösteriyordu. Öyle de oldu.

Film başladı. Kusursuz diyaloglar, kusursuz tempo, kusursuz oyunculuklar, şahane senaryo ve şahane bir son. Gerçekten burada filmin konusunu falan anlatmak istemiyorum. Zaten google'da ya da başka yerlerde bunu görebilirsiniz. 

Matthew McConaughey ve Charlie Hunnam olağanüstü oyunculuk sergilemiş. Hayran oldum. Büyük ihtimalle bu oyunculukları unutulacak ve oscar adaylıkları arasında yer almayacak. Seneye oyunculuk anlamında bu isimleri geçecek çok oyuncu çıkmaz. Adaylıkları merakla takip edeceğim.

Filmin müzikleri de iyiydi. Başlangıç müziği şahane. Şuradan dinleyebilirsiniz.

Guy Ritchie yönetmenlik anlamında tarih yazmış.

Filmin IMDb notu 8.1. Son zamanlar bu kadar aldığı puanı hakeden film görmedim.

İmkan yaratın ve bu filmi izleyin. Pişman olmazsınız.

Hiç yorum yok: