4 Şubat 2020 Salı

Fenerbahçe Beko 73 Armani Milano 64


Bu sezon gittiğim 5.Euroleague maçı. 5 maçta 4 galibiyet aldık. Yenildiğimiz maçın ne rezalet bir sonla bittiğini hepimiz biliyoruz. Valencia'ya son 39 saniye yaptığımız saçmalıklar yüzünden kaybettik.

Ford fabrikasından 18:20 servisi ile gidiyorum basketbol maçlarına. Bu maçın hava atışına ancak yetişebildim. Bir sonraki maç servisin bıraktığı nokta ile salon arası taksi tutup gitmem lazım. O zaman 15 dakika önceden salonda olurum. Koşmadan.

3 Km'yi 10 dk'da yürüdüm. Koştum da diyebilirim. 

Maç; Fenerbahçe maçın büyük bölümünde iyiydi. Ara ara sıkıntılar yaşasak da maçı kaybedeceğimizi bir an olsun düşünmedik. Skor herkese eşit bölündü. De Colo'nun kritik yerlerde topu alması çok olumlu. Ayrıca De Colo gibi bir adamın her maç en çok şut atan adam olması gerektiğine inanıyorum. O zaman maçlar daha kolay bitebilir.

Datome 14, Kalinic 10, Kostas 10, De Colo 12, Thomas 10, Vesely 10. 

Tribünlerde 11.697 taraftar vardı. Sezonun en yüksek sayılarından biriydi. 

Atmosfer zaman zaman iyi oldu ancak daha iyi olmalı.


Sergio Rodriguez'i bir kez daha izlemenin mutluluğunu yaşadım. İzlemekten her zaman büyük keyif aldığım isim olmuştur. Fenerbahçe forması ile izlemeyi çok isterdim. Maçı 9 sayı, 6 asist ile tamamladı.

11 iç saha maçı yaptık, 5'ini izleme şansı yakaladım. 11'de 6 galibiyet. Fenerbahçe standartları için çok kötü.

Maccabi Tel Aviv maçıyla Cuma günü yine salonda olacağım. Bu kez sıcağı sıcağına yazar, notları unutmam.

Hiç yorum yok: