24 Aralık 2010 Cuma

Maç Günlüğüm # 54


- Hep inandık, hiç yılmadık, en kötü gününde dimdik ayaktaydık, yemin ettik, biz bu sene, boyun eğecek herkes Fenerbahçe'ye ...

- Yine Fenerbahçe için yine yollara düşüyorduk. Bu sefer Türkiye Kupası grup maçı. Rakip Bucaspor. Saat 14:35 Efe Tur ile başlayan yolculuk gece 23:30'da evde son buluyor.

- Efe Tur güzel otobüs, rahat, muavinler iyi, servis iyi, sağında solunda güzel kızlar var, kötü bir şey yok. Daha önce yazmıştım ancak yine yazayım. Efe Tur > İzmit Seyahat.

- Kadıköy'de arkadaşla buluşma, alkol alma, bu arada voleybol maçından skorlar alma, kazandıktan sonra sevinmek derken saat 18:30 gibi stadın yanına hareket etme vakti.

- Bu sene kombine almadım ancak yine de her maça gidiyorum gördüğünüz üzere. O yüzden gişeye gidip bilet almak lazım. Allahtan Fenerbahçe taraftarları maçlara ilgi göstermiyor da rahat rahat sıra beklemeden biletimi alıyorum. Şaka bir yana keşke ilgi gösterseler her maç tamamen dolu tribünler önünde oynansa ve bende zor şartlar altında alsam biletimi.

- 20 Tl'ye Türk Telekom bileti aldıktan sonra Nazlı'nın Yeri'nin karşısında yer alan '' Lider Kokoreç '' ve yemek vakti. Kokoreç dediysem yemiyorum son 2-3 aydır. Çorba + patates kızartması yeterli oldu.

- Bu arada yemek yerken Ziraat Bankası-Fenerbahçe maçı vardı. İlk seti almışız ancak benim izlediğim seti kaybettik. Neyse ki daha sonra maçı 3-2 kazandık ve Türkiye Kupası'nda üst tura çıktık.

- Yemek yedikten sonra Fenerium'a arkadaşların yanına geçtim. Blog'da 2 konu önce paylaştım. Tıklayın. Bu atkıyı aldım. Bu sene her maça giderken Fenerbahçe Güneşi formamla gidiyordum şimdi üstüne bir de bu atkıyı takacağım. - ilk maç uğursuz geldi -

- Saat 19:30 gibi stada girdim. Tribünler yine boştu. Bu arada maçın başlamasına kısa bir süre önce Galatasaray'lı 2 arkadaşım geldi. Blogger camiasından http://targetstriker.blogspot.com/'dan Kutay ve http://wwwextensor.blogspot.com/'dan Sinan. Sinan ilk kez Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'na giriyorken Kutay 3.5 sene sonra ilk kez geliyordu. Ve ilk kez deplasman tribünü dışında bir tribüne giriyordu. Doğal olarak stada bayıldılar :) Biz de 2.yarı onlarla beraber Türk Telekom Arena'ya gideriz.

- Mücadele'yi 3-2 kaybettik ve kupadan büyük ihtimalle elendik. Oynanan oyun kötüydü.

- Tribünlere geleceksek ; Tezahurat bakımından iyi olmayan tribünler. Maçın 80.dk'sı '' Fener gol gol, Fener kupa gidiyor '' diye bağıran 3 dk sonra '' Siz çıkın sahadan melekler gelsin '' diye tezahurat değiştiren yine aynı tribünler. Ayrıca  '' Siz çıkın sahadan melekler gelsin '' diye tezahurat yapan her kim olursa olsun acaba Gs, Bjk veya önemli avrupa maçı hariç Fenerbahçe Acıbadem'in kaç maçına gittiler ? Bunu da çok merak ettim. Ayrıca Bucaspor diye bağıran taraftarlar 90 dk boyunca kaç kere Fenerbahçe diye bağırdı? Ayrıca Fenerbahçe'yi protesto etmek için alkışlayan taraftarlar, madem bu kadar mantıklı ve akıllı protesto şekli biliyorlar neden maç içinde bütün takım berbat oynuyorken sadece hatalı gol yinen Serkan'ı ıslıklıyor ? Ayrıca takım sahada kötü ya da iyi oynuyorken neden ısınan oyuncu'ya - Alex - tezahurat yapılır ? Sahada ki futbolculara ne demek istiyorsunuz ? Ayrıca tribünde bütün maç futbolculara küfür eden taraftarlar neden diğer taraftarlar futbolcu'yu ıslaklayınca tepki gösterir, ayağa fırlar ? Bunun gibi bir çok soru sorulabilir. Fenerbahçe camiası çok değişik bir camia yani. Ne yapacağını bilmiyor. Binlerce protesto şekli varken gidiyor stadı yakarak protesto ediyor. Trabzonspor maçında bu sene yine kaybedersek ben o statta neler olacağını düşünmek bile istemiyorum.

- Türk Telekom tribünü'ne veya diğer tribünlere gelen bazı bayan taraftarların maç ile ilgisi yok. Hatta atak yaparken falan oturuyorlar, gollerde ayağa kalkmıyorlar. Neden stada geliyorlar ?

- Neyse ya taraftar konusuna girdik ne yazacağımı unuttum. 

- Maç bitti, stadı terkettik, arabaya bindik, İzmit'e döndük.

- Bundan sonra ilk maç günlüğü - tabi arada başka maça gitmezsem - 13 Ocak 2011 tarihinde oynanacak Yeni Malatyaspor-Fenerbahçe maçı olacak. Uçak biletlerini aldık. Malatya'da da takımı yalnız bırakmıyoruz.

Hiç yorum yok: