2 Aralık 2010 Perşembe

Bahis Hikayem # 2

2.bahis hikayesi ile karşınızdayız. Bakalım sonu nasıl bitmiş ? Malum siteden bahis oynamaya devam ediyorum. Dün gece de Euroleague oynayam dedim. Hadi yanına 1 maç ekleyelim oran biraz daha artsın diye City kazanır bahisini ekledim. Oğuz Savaş 7.5 sayı üst ve Manchester City 1 Hatta kupon Burada. Neyse maç saatini beklemeye başladık. Maç başladı Oğuz Savaş oynamıyor. Zaten oynamasını da beklemiyorduk. Daha sonra 2.çeyrek sonlarına doğru oyuna girdi. Oyunda kaldığı süre içerisinde iyi paslar attı ancak potaya gitme niyeti pek yoktu. Arkadaşlarını oynatıyordu. İlk yarı sona erirken Oğuz Savaş'ın sayısı yoktu.

3.çeyrek ilk 9 dk sahada yoktu. Son 1 dk kala oyuna girdi. 3.çeyrek oynadığı son 1 dk sayı üretemedi. 4.çeyrek ilk 5 sahaya gelirken Oğuz Savaş'da vardı. Ve 4.çeyrek 31.dk skoru 76-51 yapan basketi Oğuz Savaş kaydediyordu. 2 sayıya ulaşmıştı. 33.dk Ömer Onan'ın şutunda hücum ribaund'ını alan ve basketi yapan Oğuz Savaş'dı. 4 sayısı olmuştu. 37.dk Oğuz Savaş'a atış halindeyken faul yapıldı ve serbest atış çizgisine gitti. 2'de 1 attı ve 5 sayıya ulaştı. Son 3 dk 2'lik atsa yetmiyordu. Bu arada ben içimden '' 3'lük atsa ne güzel olur be, direk bahis tutar diyordum. '' Ve son 40 sn kala. Savunma ribaund'ını alan Oğuz Savaş topu Erbil'e verdi. Genç oyuncumuz topu Oğuz Savaş'a verdi, oradan atsa 7 sayıya ulaşacaktı ve yatacakım. Bu arada taraftarlar da 100 100 100 diye tezahurat yapıuyor. Skor 97-67. Oğuz Savaş oradan atmadı, 1 adım geriye geçti ve 3'lüğü yolladı. Ve sonuç 100-67 :) Oğuz Savaş da attığı 3'lük ile 8 sayıya ulaşıyordu. Kupon da ilk maç tutuyordu. Oğuz Savaş'ın 3'lük atması, taraftarların 100 diye baskı yapması, Erbil'in güzel asisti ve Oğuz Savaş'ın şahane 3'lüğü. Manchester City'de 3-0 kazandı ve kupon geldi. Oğuz Savaş hafta içi evlenmişti ve mutluluklar diyememiştik. Buraya kısmetmiş :) Oğuz Savaş'a mutluluklar.

Bahis işi böyledir. Şans yanınızda olacak. Hatta şunu da söyleyeyim. Gece bu kupondan sonra Goias-İndependiente maçına alt oynadım. Tek maç tek heyacan. 21.dk 2-0 oldu, 58.dk İndependiente 10 kişi kaldı ancak daha başka gol olmadı ve kupon tuttu. Ayrıca Noah 13.5 ribaund altı oynadım. Yine tek maç tek heyacan. Mücadele'yi ribaund alamadan bitirdi ve bahis güle oynaya geldi.

Durmak yok bahise devam ...

Hiç yorum yok: