31 Ocak 2023 Salı

Fenerbahçe 5 Kasımpaşa 1 / Göksel'e Armağan Olsun


Fenerbahçe-Kasımpaşa maçı normal şartlarda keyifle gittiğim, maç öncesi dostlarla parkta, stat çevresinde bir şeyler içerek, sohbet ederek, gülerek, tezahürat yaparak beklediğim, maç sonunda alınan skordan dolayı stattan çok büyük mutlulukla çıktığım bir maç olarak burada yerini alırdı ama hayat insana her zaman istediği anları yaşatmıyor. Yaşatmayacak da.

Dostumuz Göksel'in vefat etmesinden sonra yaşananların her geçen gün daha anlamsız geldiği günler yaşıyoruz. Fenerbahçe'yi bu kadar seven, Fenerbahçe'yi birlikte yaşadığımız bir insanı kaybetmek doğal olarak içimizde çok derin bir yara bıraktı ve hayatımız boyunca da o yaranın yerini koruyacağı bir gerçek. 

Yıllarca Göksel ile ''Abi birimiz vefat ederse statta pankart açarız'' şeklinde konuştuk, yıllarca bu tarz şakalar yaptık, cümleler kurduk. Askere giderken yaptığımız buluşmada Göksel'in Instagram hesabında ''Şehit Yiğit'i uğurluyoruz...'' şeklinde paylaşımı bile vardı. Yani biz birbirimize aslında ölüm ihtimalini hiç yakıştırmadık. Bunu şaka olarak her zaman dile getiriyorduk. Elbette bu Göksel için her zaman yaptığı konuşmalardan biriydi.

Kasımpaşa maçı için elbette bir şeyler yapmak istiyordum. Photoshop konusunda da iyi değilim, bir tasarım yapamadım. Bir şeyler denedim ancak en sonunda iki tane basit çalışma içime sindi. Birinde bir fotoğrafının üstüne sonsuza kadar onu unutmayacağımızı yazmalıydım. Instagram hesabına girip yüzlerce iyi fotoğrafı arasında üstteki fotoğrafı seçtim, baskıya verdim. Bir de 6 metrelik pankart yaptırdık ama onu asma şansımız olmadı. Umarım onu da ilerleyen maçların birinde stada asabiliriz. Burada paylaşırım.

Fenerbahçe stadına pankartlar bir gün önceden asılıyor. Biz de o yüzden maçtan bir gün önce stadın yolunu tuttuk. Pankartları ufak bir telefon trafiğinin ardından stat güvenliğine teslim ettik. Tribünlere asılacağını söylediler. Ancak görmeden inanmak istemedik.

Maç günü sabahı İzmitt'ten yola çıktıktan sonra önce direkt Göksel'in mezarına gittim. Normal şartlarda maç günü parkta görüşeceğim arkadaşımla mezarlıkta buluşuyor olmak benim 2023 yılında beklediğim bir şey değildi. Ağır geldi. Göksel'e akşam onun için pankartlar yaptırdığımızı ve maçı izlemesini söyledim. Umarım galibiyetle seni selamlarız cümlesini de kurarak yanından ayrıldım.

Kadıköy'e gittiğimde stat dışında çok fazla durmak istemedim. Direkt stada girdim ve hemen pankartların nereye asıldığını aradım. Korktuğum başıma gelmişti. Pankartlar yoktu. Tribünde boş yerler varken, her maç asılı duran pankartlar yerinde ama bizim yaptırdığımız pankartlar yoktu. Yine hemen telefon trafiği yaptık ve pankartların seremoni sırasında Maraton Üst tribünde açılacağını öğrendim. Elbette açıldı ancak oradan sizlere bir fotoğraf gösterme şansı bulamıyorum. Devre arası ise bunun böyle bitmemesi gerektiği için özellikle Kıvanç ve arkadaşının çabası ile beraber pankartları Maraton Alt tribüne aldık ve orada açma şansı bulduk. Sağolsun Alican sayesinde de fotoğraflama şansı bulduk.


Normalde daha iyi bir organizasyon yapmak isterdik ancak gerek stat prosedürleri, gerek ihmaller nedeniyle tam istediğimiz gibi olmasa da Göksel'in o gülen yüzünün Fenerbahçe stadında sahaya bir kez daha bakmasıyla mutlu olduk.

Fenerbahçe mücadeleyi iyi oyunla 5-1 kazandı. Valencia 4 gol attı, Arda Güler yıldızlaştı. Tribünler bazen çok kötüydü, bazen iyiydi. Ancak yıllar sonra 29 Ocak 2023 tarihinde oynanan Fenerbahçe-Kasımpaşa maçını tüm bu söylediklerim yanında Göksel ile anacağım. Elbette bu daha başlangıç. Hep dediğimi bir kez daha diyeyim. Göksel'in adını yaşatacak çok şey yapacağız. Kişisel olarak bunun için her zaman çaba harcayacağım.

Seni yaşatacak neler var neler...

Tüm bu süreçte yanımızda olan başta Melih, Kıvanç, Arda, Alican, Volkan ve Mevzu Fener whatsapp grubundaki arkadaşlarımıza selam olsun. 

Hiç yorum yok: