2 Ocak 2023 Pazartesi

Barcelona & Manchester City Maç Atkısı

Atkı koleksiyonuma katılan son atkı. Hikayesi beni mutlu etmeye yetiyor. 24 Ağustos 2022 tarihinde ALS hastalarına yardım ve farkındalık amacıyla düzenlenen Barcelona-Manchester City maçı için satışa bir atkı çıktı. Atkıyı görür görmez Barcelona'da yaşayan arkadaşım Eren'e atkıyı nereden alabileceğimi sordum ve bana bir süre sonra stattan bir fotoğraf yollayıp ''sana aldım'' dedi. Mutluluk. Daha sonra o atkının bana ulaşma hikayesi de çok iyiydi. Barcelona'ya giden Fenerbahçe Beko'da çalışan sevgili İlker atkıyı salondaki Eren'den aldı, takımla beraber İstanbul'a getirdi, Fenerbahçe Beko'nun oynadığı Kızılyıldız maçında salona gittim, maçın devre arası atkıyı İlker'den teslim aldım. Barcelona stadından çıkan, Fenerbahçe Beko ile aynı uçakta Türkiye'ye gelen ve benim Ülker Arena'da teslim aldığım bir atkı. Hikayesi en az atkı kadar güzel. Koleksiyonda yerini aldı. Eren ve İlker'e ne kadar teşekkür etsem az.




Hiç yorum yok: