8 Ekim 2022 Cumartesi

Dünyadan Uzak

 

2022 yılı biterken Spotify o yıl hangi şarkıları dinlediğimi listeleyecek. Ve o listenin tepesinde yer alacak şarkılardan birisi de bu. Ne zaman canım sıkkım olsa, ümitsiz olsam, hayattan sıkılsam açtığım şarkılardan birisi de Pinhani tarafından yapılan bu şarkı. Açıp defalarca dinliyorum. Her defasında aynı etkiyi veren şarkılardan birisi.

Sinan Kaynakçı tarafından yazılan sözler. Sinan Kaynakçı kim? Pinhani grubunun solisti. Aynı zamanda beste yazarı. Kendisinin Türk müziğine armağan ettiği bir çok beste var. Ayrıca bir çok müzik aletini de çalabiliyor. Röportajlarını okuduğunuz zaman ne kadar iyi bir insan olduğunu anlıyorsunuz. Tertemiz iyilik.

Bu şarkısına geri dönersem 2020 yılında çıktı. Ben o zamanlar dinledim mi hatırlamıyorum. Son 1 sene dinledim. Bağımlısı oldum. Herhalde hayatımın kötü 1 senesi olduğu içindir. Ancak başta dediğim gibi bu şarkı bana huzur ve umut veriyor. Müziği çok güzel, sözleri çok güzel. Tam şarkı biterken yeni bir şarkıya mı geçsem diye düşünürken tekrar başladığı an kapatmak gelmiyor içimden. En sevdiğim yeri de aşağıya bırakıyorum. Umarım huzurlu, mutlu günler yakın olur. Yazı bitiyor, şarkı bitiyor, şarkı başlıyor...
Yapamadığım birçok şey varHem tatminsizim, hem günahkarSen beni bu şehirden kurtarBir yer bulalım, dünyadan uzak

Hiç yorum yok: